English

عضو شورای اسلامی شهر نوشهر:

شورا یک نهاد موثر در پیشبرد فعالیتهای اجتماعی و عمرانی است

عضو شورای اسلامی شهر نوشهر گفت: شوراهای شهر و روستا یکی از نهادهای موثر در پیشبرد برنامه های اجتماعی،اقتصادی،عمرانی و فرهنگی هر شهر و روستا هستند.

شورا یک نهاد موثر در پیشبرد فعالیتهای اجتماعی و عمرانی است

جمیله هاشمی در گفتگو با خبرنگار مازندران خبرگزاری موج، ضمن تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها افزود: مهارت کار تیمی و مشورت پذیری، شجاعت و صداقت،جامع نگری و دوری از بخشی نگری بخشی از مهارتهای لازم برای اعضای شوراست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر نوشهر  گفت: موفقیت شوراها در سایه اتحاد ، تعامل و همفکری بین اعضا حاصل می گردد و هر میزان تفاهم و همدلی مجموعه شورای شهر بیشتر باشد مطمئنا حرکت به سمت موفقیت سریعتر طی می شود.

وی تاکید  کرد:شهروندان با مشارکت خود در انتخابات ،بهترین افراد و داورانی هستند که میتوانند نسبت به عملکرد شورا قضاوت کنند.

عضو شورای اسلامی نوشهر با اشاره به اینکه موفقیت و پیشرفت شوراها میسر نمیگردد مگر در سایه تعامل و همفکری خاطر نشان کرد:هر چقدر که تعامل و همدلی و تفاهم بین اعضای شورا بیشتر باشد به همان نسبت موفقیت و پیشرفت و به تبع آن رضایت مندی شهروندان بیشتر خواهد شد و موتور توسعه و پیشرفت شهر با سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.

عضو شورای شهر نوشهر در ادامه گفت: امروزه شهر و هر محیط زندگی مدنی و اجتماعی، با شهروندان، معنی پیدا می‎کند. رابطه شهروندی با مدیریت شهری از جمله مسائل و موضوعات مهمی است که در حوزه مدیریت شهری در جهان مورد توجه قرار گرفته است.

رییس کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی شهر نوشهر گفت: یکی از عواملی که می‌تواند به تحقق و پایداری نظام مردم‌سالاری در جامعه از طریق اجتماعات مردمی بیانجامد، توجه به حقوق شهروندی است که می‎توان دستیابی به این هدف را از سوی شوراها دنبال کرد. در یک نگاه جامع شوراها در بطن خود، کلیدواژه حقوق شهروندی، را دارا می‎باشند؛ زیرا فلسفه وجودی خود شوراها بندهایی از تحقق معیارها و مؤلفه ‌های حقوق شهروندی است. به عبارت دیگر، شوراها تبلور تحقق حقوق شهروندی می‌باشند.

سخنگوی شورای شهر نوشهر در ادامه در مورد نقش شورا در جامعه بیان داشت : مشورت، یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌هاست، جامعه‌ای که سنت مشورت در آن حاکم نیست، در تب و تاب خودمحوری می‌سوزد، ولی در جامعه‌ای که در آن هم‌فکری و نظرخواهی، اصلی یقینی است و از اجزای ضروری حیات آن به شمار می‌آید، بهترین راه و کامل‌ترین مسیر در برابر افراد گشوده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه