English

سید حبیب اله موسوی بهار مطرح کرد:

تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان موافقت خود را با تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان اعلام کرد.

تأسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سید حبیب اله موسوی بهار،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا ​در نشست مشترک  با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان ، با اشاره به تاسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: جامعه پزشکی باید به فکر سلامت و جان آدم‌های سرزمینمان باشند و باید در تربیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های  پزشکی که  پروانه و مجوز کار می‌گیرند، بسیار وسواس و دقت داشت چرا که دانش‌آموختگان این رشته پس از فارغ‌التحصیلی با سلامت مردم سروکار دارند.

 

تاسیس رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی همدان

وی تأکید کرد: به‌منظور خدمت به مردم جامعه و بهره‌مندی بهتر از شرایط درمان و سلامت، آماده هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان هستم و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان هم در این نشست صمیمی گفت: اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور رفع نیاز مردم و جامعه است و ما هم در استان همدان در پی تحقق این هدف بزرگ هستیم. 

سیدمرتضی قائمی ابرازامیدواری کرد این نشست سرآغازی باشد به همکاری مستمر بیشتر در حوزه پزشکی و سلامت که بتواند دغدغه مردم در این حوزه را برطرف کند.

وی تصریح کرد: وجود رشته‌های پرستاری، اتاق عمل، روانشناسی بالینی، میکروبیولوژی و در آینده نزدیک پزشکی موجب شده است ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با دانشگاه علوم پزشکی در همدان وجود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه