English

نخستین جشنواره جایزه شعر رامی به کار خود پایان داد

نخستین دوره جشنواره جایزه شعر رامی شامگاه گذشته با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف در میناب به کار خود پایان داد.

نخستین جشنواره جایزه شعر رامی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نخستین دوره جشنواره جایزه شعر رامی شامگاه گذشته با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف در میناب به کار خود پایان داد.

در بخش شعر سپید «فاطمه احمدزادگان» از بندر خمیر مقام نخست را از آن خود کرد؛ «عارف معلمی» از میناب و «محمد گنگ‌زاری» از بشاگرد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این بخش را از آن خود کردند.

هیئت داوران در بخش شعر سپید «مرضیه برمال»، «کبری فدوی»، «فریبا حمزه‌ای»، «لیلی انصاری‌فر» و «نجمه مظفری» را نیز شایسته تقدیر دانستند. 

 در بخش شعر کلاسیک هیئت داوران هیچ‌کدام از آثار ارسالی را شایسته رتبه نخست ندانستند؛ «سعیده سلماسی» و «ایرج انصاری فر» از بندرعباس به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این بخش را از آن خود کردند.

هیئت داوران در بخش شعر کلاسیک، «اطهر قوامی»، «مسعود بذرکار»، «فائزه سادات نقیب»، «یوسف قاسمی» و «معصومه مرشدی» را نیز شایسته تقدیر دانستند. 

در بخش دانش‌آموزی نیز «سید نگین ماجدی»، «موسی حیدری» و «ستاره نورالدینی» توانستند جایزه ممتاز این جشنواره را از آن خود کنند.

به گزارش موج،  نخستین دوره جایزه شعر رامی به میزبانی شهرستان میناب در استان هرمزگان برگزار شد ؛ در این جشنواره 203  شاعر 812 اثر را به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

گفتنی است که «طیبه شنبه‌زاده»، «یدالله شهرجو»، «فهیمه نظری» و «مسلم محبی» داوری این جشنواره را بر عهده دارند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه