English

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان خبر داد

رتبه اول اصفهان از لحاظ تعداد اعضای خانه کارگر و ارائه خدمات آموزشی در کشور / ۳۹۰ هزار عضو شناسنامه دار خانه کارگر اصفهان

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: اصفهان از لحاظ تعداد اعضای خانه کارگر و ارائه خدمات آموزشی در کشور رتبه اول را داراست.

رتبه اول اصفهان از لحاظ تعداد اعضای خانه کارگر و ارائه خدمات آموزشی در کشور / ۳۹۰ هزار عضو شناسنامه دار خانه کارگر اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، اصغر برشان در جمع اصحاب رسانه به مناسبت هفته کارگر بیان داشت:اصفهان با داشتن 390 هزار عضو شناسنامه دار خانه کارگر در کشور از لحاظ تعداد اعضای این مجموعه و ارائه خدمات آموزشی رتبه اول را در کشور کسب کرده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۶۰ عضو جدید به مجموعه خانه کارگر استان اصفهان افزوده شده است.

 برشان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین شاخه‌های خدمت رسانی خانه کارگر آموزش به اعضا می باشد بطوریکه در سال‌های گذشته بیش از ۲۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف در خانه کارگر آموزش  دیده اند.

وی گفت: در سال گذشته بالغ بر 34 هزار نفر آموزش کوتاه مدت داشته اند، همچنین بیش از 4 هزار نفر آموزش حضوری دیده اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان با اشاره به افزایش سطح دستمزد در سال گذشته گفت:  اما شیرینی این افزایش در کمتر از دو ماه از بین رفت و در پایان سال گذشته شاهد کاهش قدرت خرید مردم بودیم.

وی ادامه داد: در بخشنامه سال 98 حداقل دستمزد ۳۶.۵ درصد افزایش داشته‌است ولی متاسفانه  با وجود ۲۰ درصد افزایش مزد کارگران قدرت خرید آنها به یک سوم رسیده‌است.

 دبیر اجرایی خانه کارگر اصفهان گفت: دولت باید دراین شرایط اقتصادی در زمینه‌های مختلف از جمله درمان، ارائه بن کالا وارد عمل شده و برای حل مشکلات این قشر ازجامعه کمک کند.

خانه کارگر اصفهان

بدهی 200 هزار میلیارد تومانی دولت به تامین اجتماعی

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان اصفهان نیز در این نشست خبری با اشاره به بحث خصوصی‌سازی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گفت: جای تاسف است که  دولت سازمان تامین اجتماعی را متعلق به خود می‌داند و برای آن تصمیم گیری می‌کند.

مهدی ترکان افزود: بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی ٢٠٠ هزار میلیارد تومان است و در این شرایط قصد فروش شستا را دارد.

وی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی امروز با مشکلات متعددی روبرو است، و این مشکلات را به غیر از دولت بخش دیگری ایجاد نکرده و اکنون بزرگترین بدهکار به سازمان تامین اجتماعی، دولت است.

 رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان استان اصفهان گفت: صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی باید سه جانبه گرایی شود و در آن نماینده جامعه کارگری، کارفرمایی، دولت حضور داشته و از سوی دیگر نظارت مجلس بر آن حکم فرما باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه