English

استاندار اردبیل خبر داد؛

افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصادی در سفر رئیس جمهور به اردبیل

استاندار اردبیل گفت: در سفر رئیس جمهور، چندین پروژه عمرانی و طرح اقتصادی در استان اردبیل افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شوند.

افتتاح چندین پروژه عمرانی و اقتصادی در سفر رئیس جمهور به اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر بهنام جو در نشست با معاون اجرایی و پشتیبانی دفتر رئیس جمهور افزود: فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر ، کامیون سازی مشگین شهر و طرح اقتصادی پایاب سد خداآفرین از جمله طرح های شاخص قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خواهد بود.

وی گزارشی از وضعیت پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا و اولویت های توسعه اقتصادی استان در سال رونق تولید ارایه کرد و افزود : پروژه راه آهن اردبیل - پارس آباد ، توسعه راه های ارتباطی استان و آب رسانی روستایی از مهم ترین درخواست ها و الزامات اولویت دار برای پیشرفت و آبادانی استان اردبیل به شمار می روند.

استاندار اردبیل همچنین از تشکیل کمیته های عمرانی و اقتصادی جهت پیگیری پروژه های مربوط خبر  داد و خواستار اختصاص اعتبارات و تسهیلات لازم برای حمایت از توسعه صنایع استان و اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زایی در بخش های کشاورزی و گردشگری شد.

علی اصغر احمدی، معاون اجرایی و پشتیبانی دفتر رئیس جمهور نیز در این دیدار، از آمادگی استان اردبیل برای استقبال از سفر رئیس جمهور به استان قدردانی کرد و گفت : سفر دکتر روحانی در تابستان امسال انجام می گیرد.

وی افزود: در اولین فرصت ، برای بازدید میدانی از پروژه های عمرانی و اقتصادی و بررسی نیازها و اولویت های استان به اردبیل سفر خواهم کرد و گزارش آن متعاقبا به هیات دولت و دفتر ریاست جمهوری ارایه خواهد شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه