English

استاندار اردبیل خبرداد؛

اختصاص ۲۵ میلیارد تسهیلات به پل قدس اردبیل تا پایان اسفندماه

استاندار اردبیل گفت: جهت تکمیل و تسریع در روند اجرای پل قدس اردبیل ۲۵ میلیارد تومان منابع مالی تا پایان اسفند ماه به این پروژه تزریق می‌شود.

اختصاص 25  میلیارد تسهیلات به پل قدس اردبیل تا پایان اسفندماه

 به گزارش خبرگزاری موج در اردبیل، اکبر بهنام جو  در جلسه مشترک با شهردار اردبیل و شرکت مجری پروژه اظهار کرد: با هماهنگی‌های لازم و تضمین توسط استانداری اردبیل، بانک شهر اعطای ۲۵میلیارد تومان تسهیلات را بر عهده گرفته و تا پایان اسفند ماه به حساب پیمانکار واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از۱۳میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است افزود: شهرداری اردبیل طبق جدول زمان بندی فاز اول پروژه پل قدس را پیش برده و فاز دوم نیز باید تا فصل مسافر به سرانجام برسد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز روند اجرایی پل قدس شتاب بیشتری می‌گیرد گفت:با پرداخت ۲۵ میلیارد تومان تسهیلات، گره ترافیک در فصول گرم و مسافر باز خواهد شد.

بهنام جو افزود:وقتی پروژه‌ای شروع بکار می‌شود باید با پیگیری و مدیریت طبق جدول زمان بندی به اتمام برسد تا آرامش و اعتماد شهروندان را فراهم کند.

وی گفت: در شرایط حاکم بر جامعه، کار کردن در بخش عمرانی مشکلاتی دارد، اما با پیگیری‌های مستمر و مدیریت صحیح منابع به نتیجه خوبی خواهیم رسید.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در صورت تکمیل فاز دوم پل قدس، گره ترافیک در مرکز شهر باز می‌شود گفت: مسوولین امر باید در رابطه با گره ترافیکی در مرکز و حواشی شهر برنامه ریزی‌های لازم را داشته باشند تا مسافران با خاطره خوش از این استان سفر کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی