English

اداره کل هواشناسی هرمزگان هشدار داد؛

وزش تند بادهای نسبتا شدید در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس/لزوم تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها

در ساعات بعد از ظهر وزش تندبادهای نسبتا شدید در مناطق دریایی و جزایر خلیج‌فارس باعث مواج شدن دریا خواهد شد که شرایط تردد قایق‌های تفریحی و صیادی همچنان طی امروز در مناطق دریایی استان مساعد نیست.

وزش تند بادهای نسبتا شدید در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس/لزوم تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورها

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آسمان بندرعباس صاف تا قسمتی ابری همراه با گذر ابر در ساعات بعد ازظهر می‌باشد.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان در ساعات بعد از ظهر  وزش تندبادهای نسبتا شدید در مناطق دریایی و جزایر خلیج‌فارس باعث مواج شدن دریا خواهد شد که شرایط تردد قایق‌های تفریحی و صیادی همچنان طی امروز در مناطق دریایی استان مساعد نیست. 

وزش باد نسبتا شدید در جزایر خلیج‌فارس در جزایر غربی از جمله جزیره کیش سبب اختلال در ترددهای دریایی خواهد شد که توصیه می‌شود تمهیدات لازم صورت گیرد. 

در مسیر تردد به قشم و هرمز هرچند از میزان سرعت وزش باد در مقایسه با روزهای گذشته کاسته شده اما توصیه می‌شود با توجه به افزایش باد در ساعات بعدازظهر تمهیدات لازم صورت گیرد. 

 سرعت باد در مناطق جنوبی جزیره قشم بیشتر بوده، از این رو توصیه می‌شود حتی‌الامکان از تردد به جزایر لارک و هنگام خودداری شود. وزش این بادها تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش موج،  از لحاظ دمایی به طور نسبی شاهد افزایش دما در اکثر نقاط استان خواهیم بود که در اواسط هفته آینده این افزایش دما محسوس‌تر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه