English

مرضیه سی‌سی‎‌پور مطرح کرد؛

پیش بینی رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی نقاط هرمزگان/تأثیر اندک موج ناپایدار بارشی در هرمزگان

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: تاثیر موج ناپایدار بارشی در هرمزگان قابل ملاحظه نیست.

پیش بینی رگبار پراکنده باران و رعد و برق در برخی نقاط هرمزگان/تأثیر اندک موج ناپایدار بارشی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرضیه سی سی پور با بیان اینکه تاثیر موج ناپایدار بارشی در هرمزگان قابل ملاحظه نیست، گفت: طی روز جاری در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی اظهار کرد: با تاثیر موجی ناپایدار در جنوب کشور در مناطق غربی و شمالی استان و جزایر خلیج فارس رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می شود که این شرایط تا روز سه شنبه علاوه بر این مناطق در برخی نقاط مرکزی نیز پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه میزان بارش‌ها قابل ملاحظه نخواهد بود، خاطرنشان کرد: تا ساعات ظهر امروز شرایط دریا در محدوده سواحل استان مساعد است، به تدریج از ساعات بعدازظهر افزایش سرعت باد در جزایر غربی پیش بینی می شود که  توصیه می شود با توجه به روند افزایشی سرعت باد در ساعات پایانی شب شناورهای سبک و صیادی از تردد در جزایر غربی خلیج فارس (کیش و لاوان) خودداری کنند.

وی اضافه کرد: این شرایط نامساعد دریایی طی روز سه شنبه در تنگه هرمز و سواحل دریای عمان نیز پیش بینی می شود  و دریا از اواخر دوشنبه تا پایان هفته مواج خواهد بود و  سبب اختلال در تردد های دریایی  به ویژه در مسیر تردد به جزایر کیش و ابوموسی خواهد شد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان در پایان عنوان کرد: از لحاظ دمایی از فردا به طور نسبی از میزان دمای هوا در مناطق ساحلی کاسته خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی