English

حمیدرضا محمدحسینی خبر داد؛

بازگشایی بنادر مسافری مرکز هرمزگان

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان از بازگشایی بنادر مسافری بندرعباس، قشم و هرمز خبر داد.

بازگشایی بنادر مسافری مرکز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حمیدرضا محمدحسینی گفت: با مساعد شدن شرایط جوی  برای انجام سفر ایمن دریایی، بنادر مسافری شهید حقانی بندرعباس، شهید ذاکری قشم و هرمز پس از تعطیلی کمتر از سه ساعته در شب طوفانی گذشته، از ساعت ۶ صبح امروز عملیات خدمات رسانی به هموطنان را از سر گرفتند.

وی در تکمیل گفته‌های خود عنوان کرد: از نخستین ساعات صبحگاهی امروز(چهارم اردیبهشت) ترابری مسافران دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس به مقصد بنادر شهید ذاکری قشم و هرمز و بالعکس برقرار است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر هرمزگان افزود:  از ساعت ۲۰ شب گذشته تا نزدیکی های نیمه شب(ساعت ۲۳) که پایان زمان کاری ناوگان دریایی در مرکز استان هرمزگان است، بنادر مسافری به علت وزش باد شدید و متلاطم شدن دریا، به مدت کمتر از سه ساعت تعطیل شده بودند.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: ناوگان مسافری دریایی فعال در مرکز استان هرمزگان شامل ۴۰ فروند شناور استاندارد و پیشرفته است که ظرفیتی بالغ بر چهارهزار صندلی دارد.   

وی اضافه کرد: این ناوگان دریایی روزانه از ساعت ۶ صبح تا ۲۳ شب پذیرای مسافران و گردشگران دریایی برای برخورداری از تجربه سفر ایمن دریایی به جزایر قشم، هرمز و لارک است.

به گزارش موج، هموطنان برای اطلاع از شرایط لحظه ای وضعیت سفرهای دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس با سامانه تلفن گویای ۳۱۱۱(از طریق تلفن ثابت و همراه اول) و ۰۷۶۳۱۱۱(ایرانسل و سایر اپراتورها) تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی