English

سید مسعود عظیمی؛

خوش حسابی یزدی ها باید در تقویت جذب سرمایه گذاری استفاده شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یزد گفت: یزدی‌ها در بازار مورد وثوق و اطمینان مردم هستند و باید این برند را حفظ و در جهت رشد و تقویت فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان یزد از آن بهره گرفت.

خوش حسابی یزدی ها باید در تقویت جذب سرمایه گذاری استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید مسعود عظیمی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یزد در اولین نشست نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد اظهار داشت: اگر طرح ارائه‌شده از سوی سرمایه‌گذاران، امکان صدور مجوز دارد باید مسئولان نهادهای موظف در کمترین زمان ممکن اظهار نظر کنند و اعلام عدم امکان آن نیز باید بر مبنای مستندات باشد.

وی بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و حفظ و ایجاد اشتغال پایدار در این حوزه تأکید کرد و گفت: در بحث سرمایه‌گذاری گرچه از استان‌های موفق هستیم؛ باید از تجربه دیگر استان‌های پیشتاز در این ارتباط استفاده کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری یزد بابیان اینکه سیاست‌گذاری اقتصادی باید بر مبنای اقتصاد مقاومتی و رونق تولید باشد تصریح کرد: باید اقتصاد شهری را در رشد سرمایه‌گذاری مشارکت دهیم.

عظیمی تقویت صادرات را موجب تقویت تولید و سرمایه‌گذاری دانست و گفت: اگر بازار تقویت و مشکلات صادرات رفع نشود؛ بخش‌های یادشده نیز با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

وی بابیان اینکه یزدی‌ها در بازار مورد وثوق و اطمینان مردم هستند اضافه کرد: باید این برند را حفظ و در جهت رشد و تقویت فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان یزد بهره گرفت، امیدواریم با هم اندیشی و همفکری مسئولان دستگاه‌های متولی امور بتوانیم گام‌های اساسی‌تر را در این بخش برداریم و یزد را در شمار استان‌های موفق‌تر قرار دهیم.

این مسئول، استفاده از ظرفیت‌های بخش اعتبار خارجی یعنی فاینانس، پتانسیل گردشگری، صنعت، معدن و بورس را برای رونق سرمایه‌گذاری و تولید خواستار شد.

سال 96 درمجموع 422 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در استان جلب شد که این میزان 25 درصد بالاتر از هدف تعیین‌شده بود.

یزد در ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی رتبه سوم را در شاخص‌های پیمایشی امنیت سرمایه‌گذاری به خود اختصاص داد و جزو استان‌های برتر در این زمینه شناخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه