English

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد؛

دانشگاه زمانی مقدس است که به رسالت خود در فن و هنر عمل کند

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد گفت: دانشگاه زمانی مقدس است که به رسالت خودش در فن و هنر عمل کند و امروز دانشگاه میبد با در اختیار گذاشتن فضای دانشگاه و فکر و وقت اساتید این مکان مقدس دراختیار خوشه زیلو به رسالت خود عمل کرد.

دانشگاه زمانی مقدس است که به رسالت خود در فن و هنر عمل کند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید مسعود عظیمی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد در دومین جلسه شورای راهبری خوشه زیلو افزود: خوشه زیلو با اینکه 30 تا 40 سال از عملیاتی شدن موضوع خوشه در دنیا می گذرد موضوع جدیدی است و بسیاری به علت ندانستن مفهوم ماهوی خوشه زیلو تصوری از آن ندارند.

عظیمی افزود: دانشگاه زمانی مقدس است که به رسالت خودش در فن و هنر عمل کند و امروز دانشگاه میبد با در اختیار گذاشتن فضای دانشگاه و فکر و وقت اساتید این مکان مقدس دراختیار خوشه زیلو به رسالت خود عمل کرد.

عظیمی با اشاره به اینکه همان طور که فرش ماشینی به وجود آمده زیلوی ماشینی هم به وجود می آید، یادآور شد : به همان اندازه که تولید فرش های ماشینی بیشتر شد فرش های دست بافت ارزش بیشتری پیدا کرد و این امر نشان دهنده این است که کار کردن همراه با تلاش کیفیتی اهمیت دارد.

عباس کلانتری رئیس دانشگاه میبد نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه میبد در زمینه زیلو درحوزه پژوهش و برگزاری همایش زیلو همکاری خواهد کرد ، گفت: همچنین یکی از مهارت افزایی هایی که این دانشگاه دنبال می کند زیلو است و مقرر شده چند دار زیلو و قالی در دانشگاه جهت این امر گذاشته شود تا بنا بر آنچه مصوب شده دانشجویان رشته ایران شناسی و نیز در صورت تمایل دانشجویان دیگر با ایجاد این مهارت در خود ، پروژه هایی تحقیقاتی و کاربردی را هم دراین حوزه دنبال کنند و از حمایت دانشگاه در این کار بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه