English

توسط پلیس آگاهی کرمانشاه انجام شد؛

دستگیری قاتل شیشه‌ای که مادرش را به قتل رسانده بود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت و چندی پیش اقدام به قتل مادرش کرده بود، توسط پلیس آگاهی کرمانشاه دستگیر شد.

دستگیری قاتل شیشه‌ای که مادرش را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: چند ماه پیش و پس از گزارش وقوع یک فقره قتل به پلیس آگاهی کرمانشاه مبنی بر اینکه خانمی 54 ساله در منزلش به قتل رسیده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات گسترده کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان مشخص شد قاتل این خانم، پسر 39 ساله‌اش بوده که به خاطر اختلافات شخصی و درگیری‌هایی که بینشان وجود داشته، اقدام به این کار کرده است.

آمویی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی کرمانشاه با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند محل اختفای فرد قاتل را دریکی از مناطق شمالی شهر تهران کشف و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری متهم اقدام کنند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی استان، وی در بازجویی‌ها انجام‌گرفته صراحتاً به قتل مادر خود اعتراف و انگیزه‌اش را از این کار اختلافات شخصی در پی اعتیادش به شیشه عنوان کرد.

وی بابیان اینکه این فرد مادرش را پس از درگیری لفظی و با پیچاندن روسری به دور گردنش خفه کرده و به قتل رسانده است، گفت: در بسیاری از جرائم رد پای اعتیاد پیدا است.

 آمویی در پایان از معرفی قاتل شیشه‌ای به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی وقوع قتل و صدور حکم لازم خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه