English

مدیر مجتمع آموزشی وتحقیقاتی محمد شفیعی خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزان مولف اصفهان برای اولین بار در ایران / نمایش ۲۰۰ جلد عنوان کتاب

مدیر مجتمع آموزشی و تحقیقاتی محمد شفیعی از برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزان مولف اصفهان برای اولین بار در ایران خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه کتاب دانش‌آموزان مولف اصفهان برای اولین بار در ایران / نمایش 200 جلد عنوان کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا محمدشفیعی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برای اولین بار در ایران دبستان ها و دبیرستان مجتمع فرهنگی آموزشی و تحقیقاتی محمد شفیعی نمایشگاه کتاب دانش آموزان مؤلف در اصفهان را در نگارستان امام خمینی (ره)  برگزار می کند.

وی اظهار داشت: دانش آموزان پایه چهارم دبستان تا نهم دبیرستان مجتمع فرهنگی آموزشی و تحقیقاتی  محمد شفیعی که در مجموع ۴۰۰ نفر هستند در قالب گروه های دونفره  با کمک استاد راهنما موفق به تالیف ۲۰۰ جلد عنوان کتاب تالیف کرده اند.

شفیعی ادامه داد: این کتاب ها در موضوعات مختلفی از جمله شیمی، زیست شناسی، نانو مواد، رباتیک، مکانیک، هوا و فضا، الکترونیک، خودرو سازی، هنرو معماری، علوم کامپیوترو ... تالیف شده اند.

مدیر مجتمع آموزشی وتحقیقاتی محمد شفیعی گفت: در مرحله اول برای تالیف کتاب ها 30 درصد مطالب توسط دانش آموز و 70 درصد توسط استاد راهنما گردآوری می شود.

اصفهان-+نمایشگاه+کتاب

وی  افزود: در مرحله بعد 70 درصد مطالب توسط دانش آموز و 30 درصد ما بقی توسط استاد راهنما گردآوری می گردد که در آینده امیدواریم صفر تا 100  نگارش مقاله توسط  خود دانش آموزان انجام شود.

شفیعی بیان داشت: این 200 جلد عنوان کتاب با کمک و پیگیری مرکز تحقیقات محمدشفیعی و انتشارات امیرفدک اصفهان با مجوز اداره ارشاد چاپ شده است.

وی در ارتباط با هزینه چاپ کتاب ها گفت: ۲۰ درصد هزینه چاپ کتاب‌ها برعهده دانش‌آموزان و ۸۰ درصد آن با مجتمع آموزشی وتحقیقاتی محمد شفیعی می باشد.

نماینده کانون آموزشی قلم چی (پسران) در استان بیان کرد: مبنای فعالیت ما در راستای سند چشم انداز بیست ساله آموزش پرورش است. 

به گزارش موج، اولین نمایشگاه کتاب دانش آموزان مؤلف اصفهان 3 تا ششم اردیبهشت ماه در نگارستان امام خمینی واقع در فلکه فیض صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها ۱۶ الی ۲۰:۳۰ در روزهای سه شنبه،چهارشنبه و پنج شنبه و در روز جمعه از ساعت ۸الی ۲۱ به صورت یکسره دایر می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه