English

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

شهرداری به دلیل افزایش کرایه مترو در تعزیرات پرونده دارد/نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می شود

محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران حاضر شده و با اشاره به دلیل بلاتکلیفی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس گفت :به دلیل اینکه طبق بخشنامه سازمان حمایت از تولیدکنندگان ومصرف کنندگان با توجه به نرخ تورم افزایش قیمت ها ممنوع است به همین دلیل موضوع افزایش کرایه حمل ونقل بلاتکیف مانده است .

شهرداری به دلیل افزایش کرایه مترو در تعزیرات پرونده دارد/نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج محسن هاشمی در پاسخ خبرنگاران گفت:افزایش نرخ کرایه ها به دلیل مخالفت دولت بلاتکلیف است و ضمنا شهرداری به دلیل افزایش نرخ بلیط مترو در سال گذشته در تعزیرات پرونده دارد. 

هاشمی با اشاره به سخنان دیروز شهردار تهران مبنی بر اعتراض به عدم پاسخگویی معاونان به تذکرات اعضا شورا گفت :تذکر فرایند قانونی دارد و باید به صورت مکتوب از عضو به رییس شورا ارائه شود و رییس شورا تذکر را به شهرداری منتقل کند.اگر عضو از پاسخ شهرداری قانع شد، عضو از تذکر عبور می کند و موضوع به سوال می رسد.بنابراین باید طبق این فرایند حرکت کنیم. 

وی در پاسخ به این سوال که که طبق مصوبه شورا نمایشگاه های پر مخاطب نباید در مکان های پر تردد برگزار شود گفت : استقبال از نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب زیاد نیست و نمایشگاه امسال  در مصلی برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه