English

ایرانی آرام با سربازان گمنام امام زمان (عج)

بیش از چند دهه است که سربازان گمنام امام زمان(عج) لرزه بر تن دشمنان امنیت این مرز و بوم انداخته اند و با استوار ماندن بر دو اصول خود یعنی التزام فکری و عملی به ولایت مطلقه فقیه و رهنمودهای ایشان توانسته اند برای ایران و ایرانی به ویژه در دهه اخیر که دور تا دور این سرزمین کهن را ناامنی فرا گرفته است امنیتی مثال زدنی و فخر آفرین به ارمغان آورند.

ایرانی آرام  با سربازان گمنام امام زمان (عج)

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل،بیش از چند دهه است که سربازان گمنام امام زمان(عج) لرزه بر تن دشمنان امنیت این مرز و بوم انداخته اند و با استوار ماندن بر دو اصول خود یعنی التزام فکری و عملی به ولایت مطلقه فقیه و رهنمودهای ایشان توانسته اند برای ایران و ایرانی به ویژه در دهه اخیر که دور تا دور این سرزمین کهن را ناامنی فرا گرفته است امنیتی مثال زدنی و فخر آفرین به ارمغان آورند.

بدون شک سربازان گمنام امام زمان با مجاهدت های خاموش خود و همچنین تلاش های شبانه روزی که شاید از چشم همه به دور باشد اما بر هیچ کس پوشیده نیست توانسته اند در حالی که روزانه شاهد انفجار بمب های انتحاری در کشورهای همسایه ، نا امنی مطلق در این کشورها و همچنین در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای ضربه زدن و به چالش کشیدن امنیت جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند  آرامشی را برای این رمز و بوم فراهم کنند که حتی در کشورهای مدعی اروپایی نیز این آرامش به آرزو تبدیل شده است.

امروز ایرانیان از افتخاری بزرگ به نام "سربازان گمنام امام زمان (عج)" برخوردار هستند که صاحبان اصلی این  افتخار آفرینی بی ادعاتر از همه با جان فشانی  خود و بدون کوچکترین چشم داشت دنیوی  این افتخار را سبب شده اند.

دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان بدل کرده است

مجاهدات ها و پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) و چراغ راه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری وزارت اطلاعات را  یکی از دستگاه‌های مقتدر اطلاعاتی و امنیتی در جهان بدل کرده است که نقش و جایگاه آن در تقویت نظام و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و آرامش جمهوری اسلامی ایران انکارناپذیر است.

پیشگیری از افراط و تفریط‌های سیاسی، ضربه به باندها و سرشبکه‌های کلان موادمخدر که در این راستا صدها باند مورد ضربه قرار گرفته و ده‌ها تُن مواد مخدر در سال‌های اخیر طبق اخبار منتشر شده از سوی وزارت اطلاعات کشف شده است. ضربه به باندهای قاچاق سوخت که حاصل آن کاهش قاچاق سوخت به خارج از کشور است.

مبارزه با جاسوسان، تروریسم و دستگیری تعداد زیادی از عناصر مرتبط با بیگانگان، گروه‌های معاند و تکفیری، ضربه به باندهای اشرار مسلح شرق کشور، پیشگیری از موارد فراوان اختلاس و ارتشاء در دستگاه‌های دولتی، رصد اطلاعاتی فضای جامعه و دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی لازم به مسئولان ذیربط و پیشگیری از رویدادهای متعدد مخل امنیت تنها بخش مشهودی از عملکرد بی نظیر سربازان گمنان امام زمان (عج) است.

بدون شک همه ایرانیان براین باور متحد هستند که اگر مجاهدت های خاموش این عزیران و امنیت ناشی از آن نبود ما نیز مانند برخی از کشورهای همسایه هر از چند هفته شاهد از بین رفتن عزیزانمان در حملات و انفجارهای انتحاری بودیم .

فروپاشی گروهک تروریستی جندالله و ریگی

و امروز هر ایرانی بر این مهم باور دارد که هر محل امنیت و جنایتکاری هر که باشد،هرکجا که باشد نمیتواند از دست وزارت اطلاعات بگریزد تبدیل به باور و یقینی درست برای مردم ایران شده است و این خود بزرگترین نشان بر عملکرد عالی وزارت اطلاعات است که مثال آن فروپاشی گروهک تروریستی جندالله و ریگی و امثال آنهاست.

در ایامی که بنام سربازن گمنام امام زمان (عج) مزین شده است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای  گرانقدرعرصه امنیت به ویژه شهدای وزارت اطلاعات و قدردانی از زحمات شبانه روزی و طاقت فرسای همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی،بوسه بر دست این عزیزان میزنم و تداوم راهشان که  بی شک تداوم امنیت و آرامش است از خداوند منان تمنا میکنیم .باشد که خداوند حافظشان باد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه