English

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز؛

۳۰ هیات ورزشی در شهرستان مهریز فعالیت دارد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: هم اکنون 30 هیات ورزشی با 2 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده در شهرستان مهریز فعالیت دارد و گسترش رشته های مختلف و سوارکاری در اولویت برنامه ها است.

30 هیات ورزشی در شهرستان مهریز فعالیت دارد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علیرضا محمدی خرم دشتی رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: موقعیت اقلیمی شهرستان مهریز به خاطر قرار گرفتن در کنار جاده اصلی کشور و آب و هوای مناسب زمینه را برای برگزاری برنامه های متنوع ورزشی به وجود آورده است.

خرم دشتی افزود: برگزاری سالانه همایش شوسواره در سه سال اخیر توسط هیات سوارکاری مهریز با همکاری برخی دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی یک فرصت است که تداوم آن جزو برنامه های این اداره است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 30 هیات ورزشی با 2 هزار و 500 ورزشکار بیمه شده در شهرستان مهریز فعالیت دارد و گسترش رشته های مختلف و سوارکاری در اولویت برنامه ها است.

این مسئول اظهار داشت: واگذاری میزبانی برخی برنامه های ورزشی و همایش ها به تشکل ها و بخش خصوصی و حمایت و پشتیبانی توسط دولت موضوع مهم و مورد تاکید است.

محمدی خرم دشتی از فعالیت هیات سوارکاری در برگزاری این همایش با حضور سوارکاران چند استان تشکر کرد و بر ضرورت ایجاد فضایی مناسب برای پیکارهای آینده تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه