English

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ارتش ایران به مقتدرترین ارتش تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقتدرترین ارتش تبدیل شده است.

ارتش ایران به مقتدرترین ارتش تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار با کارکنان ارتش اردبیل ضمن گرامیداشت روز ارتش بیان کرد: هم‌اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران به مقتدرترین ارتش تبدیل شده و دنیا روی ارتش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

وی اظهار کرد: اگر ارتش کشور مقتدر و باصلابت باشد هیچ کشوری نمی‌تواند به کشور نگاه چپ داشته باشد و در حال حاضر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران مثال‌زدنی است.

امام جمعه اردبیل افزود: ارتش بزرگ‌ترین سرمایه برای ملت و کشور است و ما قدردان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که در راستای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران پیشگام هستند.

عاملی از ارکان مهم ارتش اعتقادات دینی و آشنایی با اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: باید این دو رکن در بین آنان تقویت شود چرا که این مسئله بسیار مهم است.

وی بیان کرد: سرداران و نیروهای بزرگی در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که باید رشادت‌های این نیروها برای همگان بیان شود که در این زمینه نقش رسانه و صدا و سیما حساس و خطیر است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بیان این که ارتش خدمات ارزنده‌ای انجام داده است بیان کرد:‌ در سایه توانمندی‌های ارتش به اقتدار و امنیت همه‌جانبه در جمهوری اسلامی ایران دست یافته ایم.

عاملی تصریح کرد: ارتش باید پا به پای تحولات علمی حرکت کند و تقویت بنیه‌های علمی حائز اهمیت بوده و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده و شاهد پیشرفت‌های خوبی هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه