English

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج اعلام نمود:

بیشترین آمار خاکسپاری در سال گذشته ،متوفیان مرد بودند

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج از خاکسپاری یک هزار و 231 میت در آرامستان بهشت محمدی خبر داد و اعلام کرد: از این تعداد 731 نفر مرد و 500 نفر زن بودند.

بیشترین آمار خاکسپاری در سال گذشته ،متوفیان مرد بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، توفیق سرفراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  بیشترین آمار متوفیان سال گذشته را متعلق به  مردان بود.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج عنوان کرد: سال گذشته تعداد یک هزار و 231 میت در آرامستان بهشت محمدی دفن شدند که از این تعداد 731 نفر مرد و 500 نفر زن بودند.

 سرفراز گفت: در سه ماهه اول سال گذشته 272 نفر خاکسپاری شدند که 172 نفر مرد و 100 نفر زن و در سه ماهه دوم 319 میت شامل 198 مرد و 121 زن بوده است.

وی افزود: در پاییز نیز 286 میت شامل 163 مرد و 123 زن و  در سه ماهه آخر نیز 354 میت دفن شدند که 198 نفر مرد و 156 نفر زن بودند.

سرفراز اعلام کرد: دی ماه سال گذشته با 128 میت بیشترین متوفی و مهر ماه با 86 نفر کمترین میت خاکسپاری شد.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج همچنین بیان کرد:  سال گذشته تعداد 4300 عدد سنگ لحد در سازمان تولید شده است و تعداد 1260 سنگ مزار برای متوفیان نصب شده است.

وی همچنین در طول سال گذشته تعداد یک هزار و 220 عدد شناسنامه متوفیان در سازمان آرامستانها باطل شده است.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج یادآور شد: گلکاری فضای سبز محوطه سازمان، رفت و روب و نظافت کلیه قطعات آرامستان، احداث میدان در ورودی آرامستان، ترمیم روشنایی و بازسازی تیرهای برق محوطه سازمان از دیگر اقدامات این سازمان  در سال گذشته بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه