English

تمهیدات شهرداری سنندج برای رفاه حال زیارت کنندگان اهل قبور در پنج شنبه و دوشنبه آخر سال؛

اختصاص ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۲۰ دستگاه تاکسی جهت جابجایی زیارت کنندگان اهل قبور

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج از ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به داخل محوطه آرامستان بهشت محمدی خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر این تعداد 25 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه تاکسی در راستای جابجایی زائران اهل قبور اختصاص داده شده است.

اختصاص 25 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه تاکسی جهت جابجایی زیارت کنندگان اهل قبور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، توفیق سرفراز در جمع خبرنگاران گفت: تمهیدات ویژه ای جهت رفاه حال مراجعه کنندگان به آرامستان بهشت محمدی در پنجشنبه آخر سال اندیشیده شده است.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج عنوان کرد: هرساله در روزهای پایانی سال  طبق سنت دیرینه شهروندان جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می کنند.

 سرفراز بیان کرد : یکی از مهم ترین مشکلات در روزهای پایانی سال در مسیر بهشت محمدی بحث ترافیک است که جلسات لازم جهت رفاه حال شهروندان صورت گرفته است.

وی از بسته شدن درب های  ورودی آرامستان بهشت محمدی در پنجشنبه و دوشنبه آخر سال خبر داد و گفت :  با هدف کاهش ترافیک در محوطه بهشت محمدی هیچ گونه خودروی شخصی حق ورود به داخل این آرامستان را ندارد.

 سرفراز اعلام کرد : اقداماتی نظیر تنظیف و شستشوی داخل محوطه، رنگ آمیزی جداول و گلکاری داخل محوطه در راستای رفاه حال شهروندان و زیارت کنندگان اهل قبور صورت گرفته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر در ادامه اعلام کرد: در راستای رفاه حال شهروندان  تعداد 20 دستگاه تاکسی در داخل محوطه بهشت محمدی به صورت رایگان  جهت جابجایی همشهریان بویژه سالمندان  به قطعات بالاتر در نظر گرفته شده است.

 امیر جمشید نژاد به اختصاص 25 دستگاه اتوبوس نیز جهت  انتقال مراجعه کنندگان به آرامستان  بهشت محمدی اشاره نمود و افزود: این تعداد اتوبوس از میدان انقلاب به سمت بهشت محمدی شهروندان را جابجا می کنند.

وی به شهروندان سنندجی توصیه نمود: با هدف کاهش ترافیک از وسایل حمل ونقل عمومی جهت حضور در بهشت محمدی در روزهای پایانی سال استفاده کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج  گفت: در راستای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در پنجشنبه و دوشنبه آخر سال یک اکیپ  سیار آتش نشانی در داخل محوطه سازمان آرامستانها مستقر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی