English

مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل :

اردبیل آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان را دارد.

اردبیل آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات والیبال لیگ ملت‌های جهان را دارد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، بهرام آقاخانی در نشست شورای عالی ورزش استان اردبیل که در سالن شیخ صفی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در راستای برگزاری میزبانی شایسته در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان نیازمند مشارکت و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های مشخص شده هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: استان اردبیل آمادگی لازم جهت برگزاری باشکوه این دوره از رقابت‌ها دارد و با عنایت استانداری، اعتباری برای کفپوش سالن رضازاده اختصاص یافت و کفپوش‌های مورد نیاز خریداری شده است.

آقاخانی در ادامه با اشاره به اینکه کادرها برای برگزاری مسابقات و چارت تشکیلاتی مسابقات مشخص شده و شرح وظایف مشخص گردیده است، تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها فروش بلیط تماشای بازی از طریق درگاه اینترنتی خواهد بود.

وی گفت: انتظار داریم صداوسیما در پخش مسابقات بصورت زنده همکاری لازم را داشته باشد، همچنین شهرداری اردبیل و سرعین نیز در زیباسازی و تبدیل فضای شهر برای میزبانی مسابقات والیبال، همکاری‌های لازم را صورت دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از استقرار اورژانس هوایی برای مسابقات خبر داد وگفت : همچنین فروش بلیط مسابقات از طریق اینترنتی خواهد بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه