English

اله‌مراد عفیفی‌پور؛

ورود محموله‌ی دام زنده به بندر شهید رجایی/۳ هزار و ۶۰۰ تن دام زنده راهی کشتارگاه‌ها شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک فروند کشتی حامل ۳ هزار و ۶۰۰ تن دام زنده در بندر خلیج فارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بدون نوبت پهلو گرفت.

ورود محموله‌ی دام زنده به بندر شهید رجایی/3 هزار و 600 تن دام زنده راهی کشتارگاه‌ها شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اله مراد عفیفی‌پور با بیان اینکه یک فروند کشتی حامل ۳ هزار و ۶۰۰ تن دام زنده در بندر خلیج فارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی بدون نوبت پهلو گرفت، گفت: اکنون دام‌های زنده با ابزار‌های مخصوص تخلیه از کشتی در حال انتقال به کامیون‌های ویژه حمل دام هستند که بلافاصله پس از تخلیه از کشتی مستقیماً به کشتارگاه‌های استان هرمزگان و سایر استان‌ها ارسال می‌شوند تا به بازار مصرف عرضه شود.

وی با اشاره به تدابیر و تمهیدات اندیشه شده برای خدمات رسانی سریع و دقیق به کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در بندر شهید رجایی تصریح کرد: علاوه بر پهلودهی بدون نوبت و تخصیص امکانات و تجهیزات تخلیه کالا‌ها از کشتی و نگهداری آن‌ها در محوطه‌ها، هماهنگی‌های مؤثری با دستگاه‌های همکار از جمله گمرک صورت گرفته تا کالا‌های اساسی وارده به بندر در کمترین زمان ممکن از بندر خارج و به مقاصد تعیین شده در داخل کشور ارسال شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان پهلو دهی بدون نوبت کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی از جمله دام زنده، روغن خوراکی خام، شکر، گوشت منجمد و نهاده‌های دامی در بندر شهید رجایی را از  اولویت‌های بزرگترین بندر تجاری کشور دانست.

عفیفی‌پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص خدمات رسانی به سایر کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته نیز، کشتی حامل ۶۰ هزار تن روغن خوراکی خام در بزرگترین بندر تجاری ایران پهلو گرفت.

وی گفت: براساس اطلاعات اعلام شده از سوی کشتیرانی‌ها و صاحبان کالا، برنامه ریزی شده است تا حداقل ۱۰ فروند کشتی حامل دام زنده و محموله‌های شکر و روغن خوراکی در سال جاری در بندر شهید رجایی پذیرش و به فراخور نیاز کشور و بدون قائل شدن محدودیت زمانی برای تنظیم بازار روانه بازار‌های داخلی شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه