English

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبرداد؛

جابجایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تخلیه و بارگیری یک میلیون و 328 هزار TEU کانتینر طی هشت ماهه سال جاری در بندر شهید رجایی خبر داد.

جابجایی یک میلیون و 300 هزار TEU کانتینر در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج، اله مراد عفیفی پور با ارایه تازه ترین آمار و ارقام از عملکرد کانتینری بندر شهید رجایی طی هشت ماهه سال 97، اظهار کرد: در این دوره زمانی، در مجموع یک میلیون و 328 هزار و 702 TEU کانتینر(هر تی ای یو معادل یک کانتینر بیست فوت) در این بندر تخلیه و بارگیری شد.

عفیفی پور خاطرنشان کرد: از مجموع 981 هزار و 546 TEU کانتینر پر تخلیه و بارگیری شده، 242 هزار و 939 TEU مربوط به محموله های ترانزیتی بوده است.

به گفته مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، حجمی بالغ بر 165 هزار و 341 TEU  کانتینر طی هشت ماهه امسال از طریق اصلی ترین بندر کانیتنری ایران به سایر بنادر منطقه ترانشیپ شده است.

از جابجایی بالغ بر 249 هزار و 149 TEU کانتینر حامل کالاهای صادراتی و 279 هزار و 652 TEU کانتینر وارداتی طی هشت ماه گذشته خبر داد.

وی در پایان  یاد آور شد: بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری بیش از 80 درصد کالاهای کانتینری درسطح بنادر کشور را پشتیبانی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه