English

حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری؛

سیلاب اخیر، بانگ بیدارباش برای مسئولین است/نظارت کافی برای پیشگیری از تخلفات احتمالی صورت گیرد

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در نخستین جلسه شورای قضایی استان هرمزگان در سال 98 گفت: وقوع حوادث طبیعی و سیلاب های اخیر، طنین بیدارباش برای همگان به ویژه مسئولین دستگاه های متولی است.

سیلاب اخیر، بانگ بیدارباش برای مسئولین است/نظارت کافی برای پیشگیری از تخلفات احتمالی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در نخستین جلسه شورای قضایی استان هرمزگان در سال 98 گفت: وقوع حوادث طبیعی و سیلاب های اخیر، طنین بیدارباش برای همگان به ویژه مسئولین دستگاه های متولی است.

وی خطاب به مدیرکل بازرسی استان هرمزگان گفت: ضمن ارزیابی آمادگی دستگاه های استان برای مواجهه با حوادث غیرمترقبه، نظارت کافی  را به منظور  پیشگیری از هرگونه تخلف احتمالی به عمل آورید.

 رئیس شورای قضایی استان هرمزگان نظارت را رکن مهم و کلید واژه مدیریت عنوان کرد و افزود: تعالی سازمانی بدون تعالی شخص ممکن نیست و نگاه ما به نظارت، هم نگاه به واقعیات موجود و توانمندی ها و هم نگاه توسعه محور و پیشرفت‌محور در عملکرد ها است.

اکبری در بخش دیگر سخنان خودضمن تشریح آخرین رویکردها و شیوه های نظارتی و همچنین تبیین شاخص ها و ملاک های ارزیابی، با اذعان به اهمیت توجه به ارتقاء شاخص های سلامت و کارآمدی به منظور دستیابی به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، بر اهتمام همه مسؤولان در جهت عینیت بخشی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در خصوص تقویت نظارت ها با هدف صیانت از حقوق عامه و اجرای بهتر عدالت تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه