English

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران:

بشارت دادن ماموریت و وظیفه‌ شهداست

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به ماموریت شهید از جانب خدا، اعلام کرد: بشارت دادن ماموریت و وظیفه‌ شهداست.

بشارت دادن ماموریت و وظیفه‌ شهداست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حسین قنادیان پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای هنرمند کردستان با گرامیداشت یاد و خاطر 5400 شهید کردستان اظهار کرد: شهدا حی عندالرب هستند و انسانی است که زمین جدا شده و در جوار حضرت حق آرام و متصل به جبران است.

وی افزود: شهید بعد از شهادت کارگزار حضرت باری‌تعالی است و نسبت به زمین‌یان و دنیازدگان رسالتی دارد از ناحیه پروردگار تا  بندگان را بشارت و مورد خطاب قرار دهد.

قنادیان با اشاره به ماموریت شهید از جانب خدا، اعلام کرد: بشارت دادن ماموریت و وظیفه‌ شهداست و باید بندگان را خطاب قرار دهند که در جوار قرب الهی هرچه که وعده داده شده صادق است.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران عنوان کرد: همه‌ی قدرت‌ها و هرآنچه که در زمین و آسمان است ازآن خداست و شهدا کارگزاری می‌کنند و به ما امید می‌دهند امروز شهدا ما را قابل دانستند و ما را به مجلس خود دعوت کردند و باید قدردان آنان باشیم.

وی گفت: شهدا با جان‌نثاری نعماتی به ما ارزانی داشته‌اند و انقلاب اسلامی بعد از گذشت چهل سال مقاوم و باصلابت در اصول خود محکم ایستاده و این به برکت خون شهدا میسر شده است‌.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران  با بیان اینکه هیچ انقلابی نمی‌تواند ما انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد، گفت: انقلاب ما به واسطه وصل بودن به خدا پایدار است و اگر کوچکترین امر و نهی توسط بیگانگان در جامعه ما انجام نمی‌شود به برکت شهداست.

قنادیان آزادی کشور ایران که با فطرت بشر هماهنگ است را مدیون خون شهدا دانست و افزود: اگر کسی جرات تجاوز به خاک ایران ندارد به برکت خون شهداست چرا که شهدا انرژی در این مملکت بوجود آورده‌اند که اگر آنرا در بستر زندگی جاری و ساری کنیم جهش بزرگی در زندگی صورت می‌گیرد، جهش شهید و شهادت بیمه کننده است.

شهید وشهادت در بیانیه گام دوم انقلاب

وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر بیانگر آن است که شهید و شهادت را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم و این رسالت فرهیختگان و هنرمندان و نویسندگان است که پیام شهدا را به نسل‌های اینده منتقل کنند.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: آنچه که امروز به عنوان هنر انقلاب از آن نام برده می‌شود برای آنکه شکل بگیرد باید استقلال شکل بگیرد، چرا که شهید اول خودش را از دنیا مستقل، به خدا وصل و توانمند شد.

قنادیان با بیان اینکه باید ابتدا اندیشه هنری خود را از اغیار جدا کنیم، گفت: هنرمندان ما باید براساس گام دوم انقلاب توانمند شوند و هنر انقلاب اسلامی باید دارای طعم قرآن باشد.

وی اعلام کرد: اگر انقلاب هنری قرار است شکل بگیرد، باید ابتدا استقلال هنری را در جامعه شکل دهیم و همچنانکه امروزه در دنیا صحبت از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است می‌توانیم انقلاب را به نسل بعدی انقلاب منتقل کنیم به شرطی که ما تلاش کنیم و بخواهیم.

رئیس اداره هنر و ادبیات معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: امروز استکبار جهانی از آنچه که می‌تواند دستاویزی باشد بهره می‌برد و این نماد ضعف اوست.

قنادیان با بیان اینکه کسانیکه هیاهو می‌کنند در ضعفند، چرا که ما در قوت و عزتی هستیم که ازآن مومنین است، اذعان کرد: ما در جبهه حق هستیم و با امید به خدا پیش خواهیم رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه