English

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اعلام کرد:

جابجایی بیش از سه میلیون و ۳۷۶ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از جابجایی بیش از سه میلیون و376 هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد مسافر یک میلیون و 985 هزار و247 مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و 390 هزارو 834 مسافر به صورت برون استانی جابجا شده اند.

جابجایی بیش از سه میلیون و 376 هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج  در سال گذشته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر جمشید نژاد در جمع خبرنگاران آمار ورود و خروج سال 97 مسافران را از پایانه های مسافربری شهر سنندج اعلام کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمال غرب  است.

وی بیان کرد: این سازمان در راستای رسالت کاری خود که همانا سفری ایمن و آرام برای مسافران و شهروندان بوده تمام توان خود را به کار گرفته است.

جمشید نژاد خاطرنشان کرد: مسافراز طریق پایانه مسافربری سنندج   با 136 دستگاه اتوبوس و 162 دستگاه مینی بوس و 349 دستگاه سواری در قالب 24 تعاونی  جابجا می شوند.

وی از جابجایی بیش از سه میلیون و 376 هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج در سال گذشته خبر داد و افزود: از این تعداد مسافر یک میلیون و 985 هزار و247 مسافر به صورت درون استانی و یک میلیون و 390 هزارو 834 مسافر به صورت برون استانی  جابجا شده اند.

 جمشید نژاد عنوان کرد: سال گذشته 884 هزار و 88 مسافر با اتوبوس ،یک میلیون و 363 هزار و 198 مسافر با مینی بوس ویک میلیون و  128 هزار و 825 مسافر هم با خودرو سواری جابجا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه