English

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اعلام کرد:

تعویض بیش از۱۰۰ عدد تابلو ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در سنندج

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تعویض بیش از 100 عدد تابلو ایستگاههای اتوبوس و تاکسی در سطح شهرخبر داد و گفت: اطلاع رسانی به شهروندان و سهولت در دسترسی آنها به مقصد در پایانه ها و ایستگاههای اتوبوس و تاکسی، بهبود نما و منظر و زیباسازی محیط شهری، اصلاح، یکسان سازی نوع، شکل و فرم تابلوها از مهم ترین اهداف اجرای تعویض تابلوهای ایستگاههای اتوبوس و تاکسی برشمرد.

تعویض بیش از100 عدد تابلو ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر جمشید نژاد در جمع خبرنگاران از تعویض تابلو ایستگاه های تاکسی و اتوبوس  در سطح شهر خبر داد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اظهار داشت: این سازمان در راستای ارتقاء سطح سیما ومنظر سطح شهر و همچنین رفاه حال مسافران در سالجاری نسبت به بازسازی و رنگ آمیزی سایبان های ایستگاههای اتوبوس در سطح شهر اقددام نمود.

 جمشید نژاد بیان کرد: با توجه به فرسودگی تعداد زیادی از تابلو ایستگاه های اتوبوس و تاکسی عملیات تعویض این تابلوها در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: اطلاع رسانی به شهروندان و سهولت در دسترسی آنها به مقصد در پایانه ها و ایستگاههای اتوبوس و تاکسی ،بهبود نما و منظر و زیباسازی محیط شهری، اصلاح، یکسان سازی نوع، شکل و فرم تابلوها  از مهم ترین اهداف اجرای تعویض تابلوهای ایستگاه های اتوبوس و تاکسی در سطح شهر برشمرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از تعویض و نصب 100 عدد تابلو ایستگاههای اتوبوس و تاکسی در سطح شهر خبر داد و افزود: تابلوهای جدید در سایز 50*75 از جنس ورق سفید شبرنگ روی آن  EGP است.

 جمشید نژاد عنوان کرد: علاوه بر تعویض تابلوهای فرسوده ایستگاههای تاکسی و اتوبوس میله این تابلوها هم رنگ آمیزی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه