English

مدیر کل راهداری اردبیل خبر داد؛

​کاهش تصادفات جاده ای در استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از ​کاهش تصادفات جاده ای در سطح استان اردبیل خبر داد.

​کاهش تصادفات جاده ای در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اردبیل در سال های اخیر توانسته در بخش کاهش تصادفات جاده ای جزو استان های برتر کشور باشد.

وی افزود: به دلیل اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، آموزش و مشارکت تمامی دستگاه های متولی، تصادفات جاده ای این استان طی سال های اخیر روند نزولی دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: از سال 94 شاهد کاهش تلفات جاده ای هستیم که در سایه همکاری و تعامل دستگاه ها و آگاهی بخشی به خود رانندگان حاصل شده است.

رحمتی با اشاره به اینکه اردبیل در سال 94 رتبه نخست کاهش تلفات تصادفات جاده ای را کسب کرده است، افزود: در سال 95 رتبه 9 کشوری و در بخش موتورسواران رتبه نخست و در سال 96 نیز رتبه سوم کشوری را در کاهش تصادفات جاده ای کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه طول راه های استان 6372 کیلومتر است، ادامه داد: وظیفه راهداری، نگه داری از راه های اصلی و فرعی است و در این خصوص کوتاهی نداشتیم تا بتوانیم سهم خود در کاهش تصادفات جاده ای را ایفا کنیم.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان اردبیل افزود: با توجه به همکاری  قابل توجه رسانه ها به ویژه صدا و سیمای استان در پخش 9 فیلم ایمنی، در بخش آموزش نیز تلاش هایی قابل توجهی صورت گرفته تا بتوان رفتارهای ترافیکی رانندگان را بهبود بخشید.

رحمتی اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته به دنبال کاهش تصادفات فوتی و جرحی هستیم و امید می رود در سال 98 نیز اردبیل جزو استان های برتر کشور باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی