English

قتل یک جوان به خاطر ۲۰ هزار تومان/دستگیری قاتل ظرف دو ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت: از وقوع درگیری منجر به قتل در شهر کوشکنار خبر داد و گفت: قاتل 20 ساله افغانی در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شد.

قتل یک جوان به خاطر 20 هزار تومان/دستگیری قاتل ظرف دو ساعت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «محمد رضایی» از وقوع درگیری منجر به قتل در شهر کوشکنار خبر داد و گفت: قاتل 20  ساله افغانی در کمتر از دو ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی در تشریح این خبر گفت: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند دو نفر تبعه افغانی دریک منزل شخصی به علت اختلاف مالی 20 هزار تومانی با یکدیگر درگیر که یکی از آنان با یک قبضه چاقو آشپزخانه ضربه ای به ناحیه چپ سینه ،گردن وکمر دیگری وارد وازمحل متواری شده است.

فرمانده انتظامی پارسیان ادامه داد: مصدوم توسط فوریتهای 115به بیمارستان انتقال و باتوجه به شدت ضربات وارده وخونریزی شدید در بیمارستان فوت کرد.

رضایی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی در کمتر از 2 ساعت ضارب را در زمین های کشاورزی و زراعی اطراف شهرستان پارسیان شناسایی و دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی به عمل آمده صراحتاً به قتل اعتراف و معترف شد درگیری با مقتول به علت اختلاف حساب 20 هزارتومان وجه نقد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه