English

اجرای موسیقی سنتی توسط کودکان پارسیانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان از اجرای موسیقی سنتی کودکان پارسیانی در مجتمع فرهنگی هنری کوثر خبر داد.

اجرای موسیقی سنتی توسط کودکان پارسیانی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «محمود اسدی» در جمع خبرنگاران گفت: آموزشگاه آزاد موسیقی در شهرستان پارسیان تجربه جدیدی بود که نتیجه آن اجرای گروهی جمعی از هنرآموزان خردسال پارسیانی بود.

وی افزود: اجرای موسیقی کودکان که با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان رونمایی شد مورد تحسین قرار گرفت و در ادامه از همراهی خوبی توسط هنردوستان شهرستان برخوردار خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان با اشاره به سازهای استفاده شده در این همایش گفت: در این اجرای گروهی سازهایی از قبیل بلز، فلوت، سه تار، تمبک و سنتور استفاده شد که برخی از آنها سازهای سنتی و اصیل ایرانی را شامل می شود.

اسدی فعالیت های هنری در چند سال گذشته را چشمگیر خواند و اظهار کرد: خوشبختانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری هنرمندان کارگاه های هنری خوبی داشتند و در حال حاضر بسیاری از شاخه های هنری از جمله موسیقی تدریس می شود و روز به روز به علاقمندان افزوده می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پایان ضمن قدردانی از فرماندار و مردم شهرستان بابت اهتمام به فعالیت های فرهنگی این اداره گفت: سرمایه های اصلی ما در فعالیت های فرهنگی و هنری مردم هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه