English

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان اعلام کرد

اعزام و پذیرش بیش از ۱۱۴ هزار مسافر نوروزی در فرودگاه اصفهان/بیشترین سفرهای نوروزی به کیش و مشهد

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان از اعزام و پذیرش بیش از 114 هزار مسافر نوروزی در فرودگاه اصفهان خبر داد.

اعزام و پذیرش بیش از 114 هزار مسافر نوروزی در فرودگاه اصفهان/بیشترین سفرهای نوروزی به کیش و مشهد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن امجدی با اشاره به پذیرش  114هزار و 497 مسافر از فرودگاه اصفهان گفت: بیشترین سفرهای نوروزی از اصفهان به کیش و مشهد بود.

وی بیان داشت: در طی سفر های نوروزی امسال به 1025 پرواز در فرودگاه اصفهان خدمات ارائه شد که از این تعداد 140 سورتی پرواز فوق العاده به مقاصد مشهد، ‌کیش، تهران و همچنین استانبول،‌ نجف و بغداد بوده و سایر پروازها به صورت برنامه‎ای برقرار شده است.

امجدی افزود: با انجام این تعداد پرواز در نوروز، 114 هزار و 497 مسافر در این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند که 56902 مسافر ورودی و 57595 مسافر خروجی بودند.

وی با اشاره به شرایط جوی حاکم بر کشور گفت: با توجه به موقعیت فرودگاه اصفهان و اینکه این فرودگاه به عنوان فرودگاه احتیاطی اغلب پروازهای کشور محسوب می‎شود در نوروز  پذیرای شش  پرواز دایورتی بودیم که به دلیل شرایط جوی امکان ادامه مسیر و یا فرود در فرودگاه مقصد را نداشتند.

مدیرکل فرودگاه‎های استان اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین سفرهای نوروزی از اصفهان به کیش و مشهد بود، گفت: در کل شرایط سفر از فرودگاه اصفهان به شهرهای آبادان، اهواز، بندرعباس، بهرگان، بوشهر، تبریز، تهران، خارک، رشت، سیری، شیراز، عسلویه، قشم، کرمان، کیش، لاوان، ماهشهر و مشهد و نیز استانبول، تفلیس، نجف، بغداد، دبی،‌کویت و دوحه و از طریق کانکشن پروازی به اکثر نقاط دنیا برقرار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه