English

فرماندار اردبیل خبرداد:

اجرای طرح ایمن سازی مسیر رودخانه های اردبیل/خطر سیل اردبیل را تهدید نمی‌کند

فرماندارشهرستان اردبیل از اجرای طرح ایمن‌سازی مسیر رودخانه‌های اردبیل در داخل و خارج شهر خبرداد.

اجرای طرح ایمن سازی مسیر رودخانه های اردبیل/خطر سیل اردبیل را تهدید نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، جواد زنجانی بعد از ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ایمن سازی مسیر رود خانه های اردبیل  با هدف پیشگیری از خطرات احتمالی اجرا می شود که این موضوع یکی از اولویت های اساسی  است.

وی با اشاره به لزوم پاکسازی مسیل‌ها و ایمن‌سازی مسیر رودخانه‌ها نیز بیان کرد: در این راستا درصدد هستیم تا اقدامات مناسب و قابل قبولی انجام دهیم و با توجه به این که تامین امنیت جانی مردم بسیار مهم و حیاتی است باید در این زمینه اقدامات مناسب و اساسی مبنای کار قرار گیرد.

 فرماندار اردبیل گفت: از دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم مخاطرات و نقاط آسیب‌پذیر منطقه را احصا و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام دهند که این مسئله نیازمند رفع مشکلات مورد نظر است که در این زمینه تداوم و همدلی اولویت اساسی و مهم است.

خطر سیل اردبیل را تهدید نمی کند

زنجانی تصریح کرد: خوشبختانه اردبیل از مناطقی است که خطر سیل آن را تهدید نمی‌کند ولی به هر حال نیاز است با اجرای برنامه‌های پیشگیرانه از تمامی خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید و خانه‌های روستایی در برابر حوادث مقاوم‌سازی شده و نسبت به ایمن‌سازی خانه‌های غیرمقاوم اقدامات اساسی انجام داده شود.

وی بیان کرد: رفع نقاط بحرانی در مناطق بحرانی نیز باید مورد توجه واقع شود که محله گلمغان و روستای نوران شامل این مناطق می‌شود که در این زمینه باید اقدامات لازم و اساسی در ارتباط با جلوگیری از شرایط بحرانی تمامی دستگاه‌های اجرایی در آمادگی کامل باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه