English

در ایام نوروز صورت گرفت؛

بازدید ۲۰ هزار گردشگر از جاذبه های مذهبی در آران و بیدگل

درایام نوروز و همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری ۲۰ هزار گردشگر از جاذبه مذهبی در آران و بیدگل بازدید کردند.

بازدید 20 هزار گردشگر از جاذبه های مذهبی در آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری و در ایام نوروز حدود ۲۰ هزار نفر از جاذبه مذهبی آران و بیدگل در روستای یزدل بازدید کردند.

مهدی حافظیان اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در قالب خیمه‌های معرفت با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و دینی جهت بهره برداری معنوی زائران و مسافران نوروزی از فضای بقعه متبرکه امامزاده بی بی زینب (س) یزدل به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری مذهبی شهرستان آران و بیدگل اجرا شده است.

وی افزود: در ایام نوروز بیش از 20 هزار نفر از آستان مقدس امامزاده بی بی زینب (س) یزدل بازدید و حدود هزار و پانصد نفر نیز در زائرسراهای این مکان مقدس جهت اسکان روزانه و ۲۰۰ نفر نیز جهت اسکان شبانه از امکانات این امامزاده عظیم الشان استفاده کرده اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در ادامه به برپایی نمایشگاه و جشنواره‌ نوروزی روستای یزدل در جوار امامزاده بی بی زینب(س) در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: این جشنواره با هدف جذب گرشگران و مسافران نوروزی به منطقه، زنده نگهداشتن رسم و رسومات محلی، تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و همچنین رونق تولید داخلی در جوار حرم مطهر این امامزاده بی بی زینب (س) یزدل در آران و بیدگل برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه