English

دستگیری عامل آتش سوزی در دروازه قرآن شیراز

گودرزی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فردی که اقدام به آتش زدن مجسمه بزرگ طاووس در دروازه قرآن شیراز کرده بود، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در اطراف پارک کوهپایه دستگیر شد.

دستگیری عامل آتش سوزی در دروازه قرآن شیراز

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده انتظامی فارس صبح امروز اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر آتش سوزی در دروازه قرآن شیراز ، بلافاصله مأموران گشت کلانتری جام جم در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: ماموران مشاهده کردند که مجسمه بزرگ طاووس که دارای اسکلت فلزی و پوشش چمن مصنوعی بوده، به دلایلی نامعلوم دچار آتش سوزی شده است که با هماهنگی‌های لازم حریق توسط عوامل آتش نشانی اطفاء شد.

گودرزی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فردی که اقدام به آتش زدن مجسمه بزرگ طاووس در دروازه قرآن شیراز کرده بود، شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در اطراف پارک کوهپایه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم همزمان با آتش زدن مجسمه طاووس اقدام به فیلمبرداری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، گفت: پرونده مقدماتی تشکیل و تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص ادامه دارد.

 فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد: پلیس با هر گونه بی نظمی و ناهنجاری در جامعه برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد که افراد مخل نظم و امنیت با اقدامات خود باعث سلب آسایش مردم شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه