English

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر تاکید کرد:

ضرورت همکاری اطلاعاتی شهروندان با پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر گفت: ضرورت ایجاد فضایی امن و با نشاط برای شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز اهمیت ضرورت همکاری اطلاعاتی شهروندان با پلیس را چند برابر می کند.

ضرورت همکاری اطلاعاتی شهروندان با پلیس

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ علیرضا خدایی فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه نوروزی پلیس اشکذر، با اشاره به ضرورت ایجاد فضایی امن و با نشاط برای شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز 98 گفت: تعامل و مشارکت شهروندان سرمایه عظیم و ارزشمندی برای پلیس به شمار می آید.

وی بیان داشت: جلب مشارکت مردم برای پلیس امری ضروری بوده و بایستی از طریق ارتقای آگاهی افکار عمومی بتوان زمینه این تعامل و مشارکت را که سرمایه عظیم و ارزشمندی برای پلیس به شمار می آید، فراهم ساخت.

طرح نوروزی گسترده ترین عملیات پلیس در طول سال است

این مقام انتظامی بیان داشت: خدمت رسانی به شهروندان و همچنین میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی از افتخارات پلیس است و نیروی انتظامی سعی خواهدکرد با ایجاد فضایی امن و با نشاط، پیشگیری از جرائم و روان سازی ترافیک در جهت خدمت به مردم ، برگ زرین دیگری با افتخارات خود به شهروندان را به ثبت برساند.

سرهنگ خدائی طرح نوروزی گسترده ترین عملیات پلیس در طول سال است و این طرح گسترده با هدف ایجاد آسایش و آرامش برای مردم، میهمانان و مسافران اجرا می شود که مجریان طرح باید با برخورد مناسب بتوانند خاطری آسوده در همنوعان خود ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: همواره همکاری پلیس و مردم باعث ایجاد امنیت و آسایش مطلوب در جامعه شده که نتیجه آن به متن جامعه بر می گردد و نیروی انتظامی و مردم همواره در تولید نظم و امنیت با هم در یک راستا قرار دارند و در این عرصه دو فصل جدائی ناپذیر هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با اشاره به ضرورت همکاری اطلاعاتی شهروندان با پلیس گفت: بخش مهمی از توفیقات پلیس شهرستان مرهون تعامل و همکاری مطلوب اطلاعاتی شهروندان با پلیس بوده و به همین جهت شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود مربوط به افراد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 با پلیس در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی