English

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی:

آمار کشته‌شدگان سوانح رانندگی در استان مرکزی ۲۱ درصد کاهش یافت

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: آمار کشته‌شدگان سوانح رانندگی در استان مرکزی 21 درصد کاهش یافت.

آمار کشته‌شدگان سوانح رانندگی در استان مرکزی 21 درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ یوسف سپهوند ظهر امروز در قرارگاه نوروزی امام علی(ع) با اشاره به فعالیت‌های این قرارگاه اظهار داشت: با تشکیل این قرارگاه، توان عملیاتی پلیس در حوزه انتظامی به‌صورت هدفمند برنامه‌ریزی شده که لازم است با عزم جمعی نسبت به سهولت دسترسی به پلیس، کاهش زمان حضور در صحنه‌های مورد نیاز و ارتقاء‌ امنیت اجتماعی همتی مضاعف داشت.

وی با تاکید بر ضرورت تبدیل نقاط قوت و قابلیت‌ها به توانمندی‌های موثر و تمرکز بر فرصت‌ها در نظارت های کنترلی افزود: با توجه به حساسیت موضوع امنیت که با جان، مال، آبرو و حیثیت مردم و جامعه مرتبط است، انجام امور به‌صورت دقیق، صحیح، سریع و به موقع، شرط اساسی انجام موفقیت‌آمیز ماموریت‌هاست که در ایام نوروز و با توجه به حجم حضور مسافران نوروزی باید بدان توجه ویژه داشت.

سرهنگ سپهوند تصریح کرد: ارتقا امنیت اجتماعی و ایجاد بستر مناسب برای کیفی‌سازی ماموریت‌های مختلف پلیس از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان است و پاسخگویی، مردم‌مداری و ارتقاء حقوق شهروندان به‌عنوان مهمترین شاخصه‌های تکریم ارباب رجوع در مجموعه انتظامی استان مرکزی به شمار می‌رود.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی آموزش همگانی را راهبردی هدفمند در انجام ماموریت‌های موفقیت‌آمیز پلیسی و ارتقاء رضایت‌مندی مردم دانست و گفت: آموزش به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوع‌های فرهنگی و ارتقاء امنیت در ابعاد انتظامی و ترافیکی است و توجه به تأثیرات آن به عنوان یک عنصر فرهنگی بر میزان احساس امنیت شهروندان در ابعاد مختلف راهبردی است که در سال جدید به قاطعیت تمام دنبال خواهد شد.

سرهنگ سپهوند برضرورت مقابله با پدیده شوم قاچاق تاکید کرد و افزود: کارکنان انتظامی استان مرکزی با تمام توان و جدیت همواره آماده است تا با قاچاقچیان و اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف بیش از 147 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آغاز طرح نوروزی در استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، در حدود 5 درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد:‌ کاهش 21 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی، کاهش 12 درصدی تصادفات جرحی و 21 درصدی تصادفات خسارتی، کاهش 90 درصدی سرقت مغازه، 42 درصدی سرقت منزل، 36 درصدی سرقت خودرو و 40 درصدی نزاع های جمعی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، از دیگر دستاوردهای پلیس استان از آغاز طرح نوروزی تا امروز در سطح استان مرکزی بوده است.

سرهنگ سپهوند ادامه داد: پلیس همواره برای برقراری امنیت و نهادینه کردن نظم در سطوح مختلف جامعه بر آن است تا با اقتدار همراه با رأفت اسلامی به انجام وظیفه پرداخته و از مشارکت همگانی افراد جامعه در ایجاد امنیت پایدار در جامعه بهره ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه