English

سرپرست مخابرات منطقه یزد اعلام کرد:

راه اندازی سایت اضطراری تلفن همراه در کمپ های کویر نوردی استان یزد

سرپرست مخابرات منطقه یزد بیان کرد: در ایام نوروز 2 سایت اضطراری تلفن همراه بی. تی . اس (BTS) در کمپ های کویرنوردی شهر یزد و بافق نصب و راه اندازی شد.

راه اندازی سایت اضطراری تلفن همراه در کمپ های کویر نوردی استان یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  محمدرضا زارع ده آبادی  سرپرست مخابرات منطقه یزد اظهار داشت: در ایام نوروز 2 سایت اضطراری تلفن همراه بی . تی . اس (BTS) در کمپ های کویرنوردی شهر یزد و بافق نصب و راه اندازی شد.
وی در خصوص دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، اظهار داشت : با توجه به تعطیلات نوروزی، دفاتر پیشخوان کشیک در نقاط مهم استان یزد خدمات مورد نیاز متقاضیان را ارائه می کنند.
گفتنی است: تلفن همراه در سال 1375 در یزد راه اندازی شد و هم اکنون شماره تلفن همراه استان به برکت پیروزی انقلاب به یک میلیون و 412 هزار و 124 شماره رسید.
لازم به ذکر است: ضریب نفوذ تلفن همراه استان یزد 121.4 درصد اعلام شد و در حال حاضر تلفن همراه با سرویس‌ها و خدمات متنوع به مشترکان واگذار می‌شود.
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه