English

فرماندار مشگین شهر:

۲۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی به مشگین‌شهر سفرکردند

فرماندار شهرستان مشگین شهر گفت: در هفت روز تعطیلات نوروزی حدود 200 هزار گردشگر به مشگین شهر سفر کردند.

200 هزار نفر گردشگر نوروزی به مشگین‌شهر سفرکردند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، اکبر صمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با توجه به افزایش مسافران نوروزی به شهرستان مشگین شهر اظهار کرد:در هفت روز  تعطیلات نوروزی حدود 200 هزار گردشگر به مشکین شهر سفر کردند باتوجه به نامساعد بودن شرایط آب و هوا در این شهرستان اما در روز های ابتدای سال، شاهد افزایش 20 درصدی مسافران نوروزی نسب به سال گذشته در مشگین شهر بودیم.

وی با اشاره به تمهیدات و برنامه‌ریزی‌هایی که از چند ماه قبل از عید در قالب کارگروه میراث فرهنگی و ستاد خدمات سفر در این شهرستان انجام شده است، گفت: مجموعه‌های اقامتی، پذیرایی و آبدرمانی بخش خصوصی، پل معلق و مجموعه ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط آماده استقبال از مهمانان نوروزی شدند. 

صمدی بیان کرد: براساس آمارهای اعلام شده حدود دو هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان اسکان یافته‌اند،  همچنین  از ترددشمارها دریافت کرده‌ایم که حدود 200 هزار نفر گردشگر وارد مشگین‌شهر شده‌اند و از اماکن مختلف تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و مجموعه‌های دیگر بازدید کرده‌اند. 

فرماندار مشگین‌شهر گفت:با مساعد شدن آب و هوا در موج دوم سفرهای نوروزی شاهد افزایش ورود گردشگران به شهرستان باشیم تا شاهد ایجاد رونق اقتصادی در منطقه باشیم. 
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی