English

فرماندار یزد؛

همراهی رسانه و مردم عامل گذر موفق از بحران است

سید محمد رستگاری گفت: علت عبور موفقیت‌آمیز استان از این بحران سیل برنامه‌ریزی، تلاش مضاعف و همکاری و همراهی مردم و رسانه‌ها است.

همراهی رسانه و مردم عامل گذر موفق از بحران است

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  سید محمد رستگاری فرماندار یزد روز چهارشنبه در نشست مشترکی که با حضور فرمانداران تفت، اشکذر و مدیرکل صدا و سیمای یزد با خبرنگاران برگزار شد با قدردانی از همکاری مردم و رسانه‌ها در کنار تلاش مسئولان در مدیریت مهار سیل و جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار در شهر افزود: در برخی مسیر رودخانه‌ها موانعی وجود دارد که باید رفع شود. 
وی ادامه داد: بازنگری، بررسی دقیق وضعیت کنونی، برنامه‌ریزی و همکاری بین بخشی برای برداشتن موانع در مسیر جریان آب و سیل در شهرستان موضوع بسیار مهمی است که همه در قبال آن مسئول هستند. 
فرماندار یزد با اشاره به اینکه بی‌توجهی به این موضوع قطعاً در آینده برای مردم و شهر یزد به‌عنوان مرکز استان و شهر تاریخی مشکل‌ساز است بر پیگیری مردم و رسانه‌های گروهی و همکاری در حل مشکلات تأکید کرد. 
رستگاری به سیل اخیر و بی‌سابقه بودن آن در سال‌های اخیر اشاره کرد و علت عبور موفقیت‌آمیز استان از این بحران را برنامه‌ریزی، تلاش مضاعف و همکاری و همراهی مردم و رسانه‌ها ذکر کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه