English

رئیس سازمان بازرسی کشور در شیراز:

سه بازپرس ویژه برای سیل شیراز اختصاص یافته است

رئیس سازمان بازرسی کشور که در شیراز حضور دارد، از اختصاص سه بازپرس ویژه برای سیل شیراز خبر داد.

سه بازپرس ویژه برای سیل شیراز اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کشور که در جریان حادثه سیل شیراز به دستور رئیس قوه قضائیه به شیراز سفر کرده است، ضمن بازدید از نقاط سیل زده شیراز ، از اختصاص سه بازپرس ویژه برای سیل شیراز خبر داد.

وی با بیان اینکه بنده به صورت ویژه از سوی رئیس قوه قضائیه مأمور شدم و چنانچه قصور و تقصیری متوجه شخصی باشد قطعاً برخورد خواهد شد تأکید کرد: به مردم قول می‌دهم درسریع ترین زمان وبادقت موضوع بررسی شود و اگر مسببی وجود دارد طبق قانون برخورد شود و طوری برخورد می‌کنیم که سالهای آینده شاهد این حوادث نباشیم.

سراج گفت: دادگستری و بازرسی کل استان فارس از لحظه اول در صحنه حضور داشتند و کارشناسانشان موضوع را در تمامی ابعاد بررسی می‌کنند و چنانچه أفراد شکایتی دارند به دادگستری یا بازرسی استان اعلام کنند.

رئیس سازمان بازرسی کشور با اظهار اینکه اگر مسؤولان مربوطه دالانی که محل عبور و انتقال آب به رودخانه خشک بود را لایروبی می‌کردند قطعاً این همه خسارت ایجاد نمی‌شد ادامه داد: دادگستری بازرس‌هایی برای بیمه خودروها تعیین کرده و اجازه نمی‌دهیم هیچ‌کسی با نارضایتی اینجا را ترک کند.

سراج گفت: خودروهایی که بیمه بدنه دارند مشکلی نخواهند داشت و همچنین دولت هم در رابطه با کمک‌های نقدی اقداماتی کرده و مبلغی به هر خانواده پرداخت شده ضمن اینکه هزینه ایاب و ذهاب و هتل و بیمارستان را پرداخت خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه