English

معاون استاندار مازندران خبر داد:

اعلام آماده باش به دستگاههای اجرایی مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: طی بخشنامه ای به کلیه دستگاههای اجرایی در مقابله با بروز هر گونه حادثه در پی بارش شدید باران اعلام آماده باش شد.

اعلام آماده باش به دستگاههای اجرایی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی رازجویان اظهار داشت:به تمامی نیروهای عمل کننده برای پیشگیری و آمادگی هر چه بیشتر جهت رویایی با احتمال وقوع جاری شدن سیلاب تا روز چهارشنبه 98/1/7 آماده باش کامل داده شد. ‎

وی ادامه داد: بمنظور پیشگیری و آماگی هر چه بیشتر  به دستگاههای اجرایی اعلام شد کلیه نیروها با امکانات و تجهیزات کامل ضمن استقرار در مناطق پر خطر و همچنین در پایگاه ها و محورهای اصلی و فرعی، آمادگی لازم در برخورد با هرگونه حادثه احتمالی را داشته باشند.

رازجویان بیان داشت: بر اساس  دستور اکید استاندار  اعلام شد کلیه فرمانداران، مدیران کل، بخشداران و شهرداران بطور تمام وقت در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

رازجویان در این راستا توضیح داد: پیش بینی می شود بارندگی های حال حاضر و سامانه بارشی پیش رو احتمال روان آب و سیلاب را در رودخانه های استان افزایش دهد.

وی با اشاره به اینکه ممکن است بارندگی ها، حجم زیادی از برف بالادست را آب و به رودخانه ها سرازیر کند، افزود: لازم است که تمامی دستگاه ها در حالت آماده باش کامل قرار داشته باشند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.

معاون امور عمرانی استانداری مازندران تاکید کرد: همچنین تا آرام شدن شرایط؛ مرخصی های غیر ضروری لغو شده و باید تمامی نیروهای خدماتی و امدادی در تمامی دستگاهها کاملا برای مقابله با هر حادثه ای آماده باشند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران از امشب تا عصر فردا چهارشنبه بارش ها شدت گرفته و بالا آمدن سطح رودخانه های استان و احتمال سیلاب پیش بینی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی