English

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس:

۳هزار و ۵۰۰ نفر از مسافران سیل زده، میهمان سپاه فجر فارس

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس گفت: 3هزار و 500 نفر از مسافران نوروزی که در شیراز گرفتار سیل شده اند، میهمان سپاه فجر در سالن های 9دی می شوند.

3هزار و 500 نفر از مسافران سیل زده، میهمان سپاه فجر فارس

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرگرد پاسدار جلال یارمحمدی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس با تشریح خدمات سپاه فجر فارس در سیل امروز شیراز، با بیان اینکه 3هزار و 500 نفر از مسافران نوروزی که در شیراز گرفتار سیل شده اند، میهمان سپاه فجر در سالن های 9دی می شوند گفت: 5 تیم پزشکی سپاه فجر هم در امداد رسانی به حادثه دیدگان سیل شیراز حضور پررنگ دارند.

وی با بیان اینکه در صورت نیاز امکانات بیشتری از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه خدمت رسانی به مردم شیراز فعال خواهند شد تصریح کرد: تا این لحظه بیش از 67 دستگاه خودروی سبک، سنگین، نفربر و آمبولانس سپاه فجر استان فارس در فرآیند امدادرسانی به حادثه دیدگان سیل در شیراز بکارگیری شده اند.

یارمحمدی افزود: علاوه بر امکانات مهندسی و صدها نفر از نیروهای سپاه و بسیج، 5 تیم پزشکی و تخصصی سپاه فجر استان فارس با آمبولانس های مجهز بصورت فعال در فرآیند امداد رسانی به حادثه دیدگان سیل در شیراز حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه