English

مدیرکل راهداری مازندران:

رانش زمین بازگشایی راه های روستاهای سیل زده را مشکل کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان مازندران گفت: رانش زمین روند بازگشایی برخی از مسیرهای روستایی مسدود شده ناشی از سیل در استان مازندران را با مشکل مواجه کرده است.

رانش زمین بازگشایی راه های روستاهای سیل زده را مشکل کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران  و به از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران احمد آفرین محمدزاده  با بیان اینکه رانش وضعیت بازگشایی برخی مسیرها را با مشکل مواجه کرده است اظهار داشت: در منطقه دو دانگه، چهاردانگه، هزار جریب مسیرها بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد مسیرهای مسدود شده در سوادکوه نیز بازگشایی شده است گفت: امیدواریم با بازگشایی مسیر امدادرسانی کاملی صورت گیرد.

محمد زاده عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی و رانشی که با آن مواجه هستیم با مشکلات روبرو هستیم و امیدواریم در کوتاه زمان شاهد پاکسازی و تردد روان باشیم.

مدیرکل راهداری مازندران گفت: مسیرهای سوادکوه و لفور چندین مرحله بازگشایی اما دوباره با رانش مواجه شده است ولی همواره عوامل راهداری تلاش کرده اند به بهترین نحو ممکن خدمات را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه مازندران جزو سه استان پرتردد کشور به شمار می‌رود گفت: سیل و برف اخیر با روزهای پایانی سال مواجه شد و این بارش‌ها در شرق و مرکز استان منجر به بروز مشکلاتی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه