English

با جاری شدن زاینده رود در نوروز ۹۸؛

۱۰۰ درصد اقامتگاه‌های گردشگری در اصفهان رزرو شد

مدیرکل میراث ‌فرهنگی استان اصفهان گفت: با جاری شدن آب در بستر زاینده رود ، 100 درصد اقامتگاه‌ها ی گردشگری در اصفهان برای نوروز 98 رزرو شد.

100 درصد اقامتگاه‌های گردشگری در اصفهان رزرو شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، فریدون الله یاری اظهار داشت: با جاری شدن آب در زاینده‌رود شور و نشاط وصف ناپذیری نصف جهان را در برگرفته است و مردم اصفهان قدردان پیگیری‌ها و تلاش‌ ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی کشورهستند.

وی با تاکید بر این که بدون تردید نوروز 98 برای مسافرانی که اصفهان را مقصد خود انتخاب می کنند، بسیار خاطره انگیز و به یادماندنی خواهد شد، گفت: این اقدام علاوه بر آثار معنوی، بر اقتصاد و توسعه صنعت گردشگری اصفهان تاثیر بسزایی خواهد گذارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اصفهان افزود: زاینده رود در اصفهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و علاوه بر مباحث اقتصادی، معیشت و کشاورزی، در حفظ میراث‌فرهنگی بسیار اثرگذار است.

وی افزود: زاینده رود جایگاه تمدنی و تاریخی ویژه‌ای در اصفهان دارد و با میراث‌فرهنگی استان عجین است، خوشبختانه با این پیگیری‌های رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و در نهایت دستور رئیس‌جمهور، آب ورودی به زاینده رود از دیروز جاری شده است و در ایام نوروز، مردم اصفهان و گردشگران، زاینده رود را زنده خواهند دید.

الله یاری انتشار خبر جاری شدن آب در زاینده‌رود را موجب استقبال کم نظیر گردشگران برای سفر به اصفهان عنوان کرد و گفت: ظرفیت اقامتی شهر اصفهان برای هر شب 400هزار نفر است که با توجه به استقبال گسترده مسافران، شهرستان‌های نزدیک به این کلانشهر نیز برای اسکان و اقامت سامان‌دهی شده اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اصفهان بیان کرد: علاوه بر هتل ها و تاسیسات گردشگری، همه مدارس و کمپینگ‌های شهرداری به طور کامل رزرو شده است و در مجموع می توان گفت میانگین 70 درصد اقامتگاههای کل استان اصفهان طی ایام نوروز اشغال است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه