English

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خبر داد:

برخورد قضایی با مخلان نظم و آرامش چهارشنبه آخر سال در اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از برخورد قضایی با هنجارشکنان و مخلان نظم و آرامش چهارشنبه آخر سال در اصفهان خبر داد.

برخورد قضایی با مخلان نظم و آرامش چهارشنبه آخر سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی اصفهانی با اشاره به برخورد قضایی با مخلان نظم و آرامش چهارشنبه آخر سال گفت: تدابیر لازم با محوریت پیشگیری برای تأمین امنیت و حفظ آرامش شهروندان انجام شده است.

وی افزود: از آنجا که برخی افراد با سوءاستفاده از شرایط در زمانها و مناسبت های مختلف سال در پی ایجاد ناامنی و مزاحمت برای مردم هستند، دستگاه قضایی با همکاری نیروی انتظامی اینگونه افراد را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

 اصفهانی بیان داشت:با اقدامات پیشگیرانه سعی خواهد شد شرایط امن و سالم برای شادی و نشاط شهروندان به خوبی مدیریت و فراهم شود.

وی اخذ تعهد از افراد سابقه دار و انجام بازرسی از اماکن و مراکز فروش غیرمجاز مواد محترقه و تحت نظارت قرار گرفتن نقاط حساس و حادثه خیز شهر و حومه و اجرای طرحهای ویژه انتظامی در این خصوص را از دیگر تصمیمات مهم این جلسه اعلام نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین امنیت تعطیلات نوروز و حفظ آسایش و احساس امنیت مسافران نوروزی در حاشیه زاینده رود و دیگر اماکن تاریخی و تفریحی و تفرجگاه ها و مراکز اسکان مسافران با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه