English

با حضور مدیرکل امورشهری و شوراها استانداری؛

مخزن ۲هزار مترمکعبی خط انتقال و ایستگاه پمپاژ قهجاورستان افتتاح شد

با حضورمدیرکل امورشهری و شوراها استانداری مخزن ۲هزارمترمکعبی خط انتقال و ایستگاه پمپاژ قهجاورستان افتتاح شد.

مخزن ۲هزار مترمکعبی خط انتقال و ایستگاه پمپاژ قهجاورستان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با در مدار قرار گرفتن ایستگاه پمپاژ  و مخزن ۲ هزار متر مکعبی قهجاورستان آب شرب مشترکین با فشار یکسان به صورت پایدار تامین می شود.

ناصر اکبری افزود: با اجرای این پروژه دو ایستگاه پمپاژ قهجاورستان که به صورت مستقیم از خط انتقال ۱۵۰ میلیمتری شهرک بهار و خط 2۰۰ قهجاورستان آب را در مدار بهره برداری قرار می دادند، حذف شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون آب شرب قجهاورستان از شیرخانه پایگاه هشتم شکاری از طریق ۶ کیلومتر خط انتقال وارد مخزن ۲ هزار مترمکعبی می شود و سپس با فشار یکسان در ایستگاه پمپاژ بین مشترکین توزیع می شود.

افتتاح در قهجاورستان

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: مسکن مهر در بالادست شهر قرار دارد که تا قبل از اجرایی این پروژه بعضا با افت فشار و قطعی آب در مواقع پیک مصرف مواجه بودند که این مشکل رفع شد.

اکبری به چگونگی توزیع عادلانه آب پرداخت و بیان کرد:در ابتدای سال آینده با استقرار سیستم تله متری و تله کنترل درتاسیسات آبرسانی این منطقه آب با عادلانه میان بیش از ۳ هزار و۳۰۰ مشترک در قهجاورستان توزیع می شود.

وی اعلام کرد: اجرای این پروژه  باهزینه ای بالغ بر ۲ میلیازد و ۲٨۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب درشهر قهجاورستان گفت: برآورد گردید اجرای شبکه فاضلاب در این منطقه به بیش از ۴۰ میلیارد تومان سرمایه نیاز است بر این اساس باید با  سرمایه گذاری بخش خصوصی این پروژه عملیاتی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه