English

با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور؛

ایستگاه پمپاژ کمکی شماره ۲ اردستان و چاه جدید در زواره افتتاح شد

با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشورافتتاح ایستگاه پمپاژ کمکی شماره دو اردستان و بهره برداری از چاه جدید در زواره انجام شد.

ایستگاه پمپاژ کمکی شماره 2 اردستان و چاه جدید در زواره افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به هدف از اجرای این پروژ ه ها گفت:ایستگاه پمپاژ کمکی شماره 2 به منظور افزایش 18 لیتر در ثانیه ، ظرفیت انتقال آب  از طرح آبرسانی به اردستان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال اجرایی شد.

ناصر اکبری اظهار داشت: شهرستان اردستان در منطقه کویری استان قرار دارد که بدلیل محدود بودن منابع آب محلی ، بعضا در فصل تابستان در تامین پایدار آب شرب مشترکین با چالش هایی مواجه می شد که با راه اندازی ایستگاه پمپاژ شماره 2 به ظرفیت انتقال آب طرح به اردستان افزوده می شود.

وی اعلام کرد: چاه جدید زواره با دبی 20 لیتر در ثانیه به منظور تامین پایدار آب شرب و مقابله با بحران کم آبی در شهر زواره با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

طرح های آبفا اردستان

اکبری با اشاره به پروژ ه های آبفا اردستان که در دهه فجر به بهره برداری رسیدند، خاطر نشان ساخت: در دهه فجر 8 پروژه در بخش آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: توسعه فاز 2 شبکه آب شیرین اردستان و نصب شیرهای برداشت عمومی، اصلاح شبکه آب خیابان امام(ره) ،اجرای شبکه فاضلاب مجتمع 60 واحدی خیرین مسکن ساز ، بهره بردای از 2 باب آب انبار، اصلاح شبکه آب و انشعابات فرسوده مهاباد و توسعه شبکه آب شیرین و نصب شیرهای برداشت عمومی در مهاباد از دیگر پروژه هایی بود که در دهه فجر به بهره برداری رسیدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه