English

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت:

پنج هزار و ۳۶۱ صندلی برای انجام حمل و نقل های دریایی/ ۵۹ فروند لندینگ‌کرافت آماده خدمات دهی در طرح نوروزی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با بیان اینکه 49 فروند شناور مسافربری با پنج هزار و 361 صندلی برای انجام حمل و نقل های دریایی در نظر گرفته شده است، کفت: 59 فروند لندینگ‌کرافت با قابلیت حمل یک‌هزار و 960 خودرو و همچنین یک فروند شناور رورو با ظرفیت حمل 600 مسافر و 120 خودرو نیز در این ایام فعال می‌باشند.

پنج هزار و 361 صندلی برای انجام حمل و نقل های دریایی/ 59 فروند لندینگ‌کرافت آماده خدمات دهی در طرح نوروزی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اله‌مراد عفیفی‌پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه ستاد تسهیلات سفرهای دریایی در بندر شهید حقانی بندرعباس در جمع خبرنگاران به تشریح خدمات سازمان بنادر و دریانوردی در ایام تعطیلات نوروز پرداخت.

وی با بیان اینکه 49 فروند شناور مسافربری با پنج هزار و 361 صندلی برای انجام حمل و نقل های دریایی در نظر گرفته شده است، کفت: 59 فروند لندینگ‌کرافت با قابلیت حمل یک‌هزار و 960 خودرو و همچنین یک فروند شناور رورو با ظرفیت حمل 600 مسافر و 120 خودرو  نیز در این ایام فعال می‌باشند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اضافه کرد: از این تعداد صندلی در حدود چهار هزار و 90 صندلی در بندر شهید حقانی و عمده لندینگ‌کرافت‌ها در بندر پهل مستقر هستند که کار جابجایی مسافران و خودرو ها را بین دو بندر پهل و لافت بر عهده دارند.

عفیفی‌پور با اشاره به روند کنترل و بازرسی ایمنی شناورها، تصریح کرد: اقدامات کنترل و بازرسی ایمنی شناورها معمولاً از شهریور ماه در دوره های زمانی مختلفی انجام می شود بدین ترتیب که هر چه به اسفند ماه نزدیک می شویم این دوره زمانی کوتاه‌تر می‌شود تا جایی که در اسفندماه به یک ماه می‌رسد.

وی با اشاره به پایش مداوم مسیر های دریایی گفت: مسیرهای دریانوردی علاوه بر اینکه مداوماً پایش می‌شوند، به صورت الکترونیکی و با سامانه «جی پی اس» که در بندر شهید رجایی مستقر است نیز کنترل می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه هر ساله در دو ماه آخر سال دوره های بازآموزی برای بازرسان، قایقرانان، فرماندهان و خدمه شناورها صورت می‌گیرد، گفت: جهت خدمات‌رسانی بهتر برای دومین سال متوالی است که میهمانداران در شناورها مستقر می‌شوند و به خدمات‌دهی می‌پردازند.

عفیفی‌پور در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه 800 نفر عوامل اجرایی در طرح ستاد تسهیلات سفرهای دریایی به صورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند،  گفت: امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته ای برای مسافران و شهروندان هرمزگانی ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه