English

نماینده کرمانشاه مقام سوم مسابقات ددلیفت کشور را کسب کرد

معین ناصری نماینده شایسته کرمانشاه مقام سوم مسابقات ددلیفت کشور را کسب کرد.

نماینده کرمانشاه مقام سوم مسابقات ددلیفت کشور را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مسابقات ددلیفت انتخابی تیم ملی به میزبانی تهران برگزار شد و در این رقابت‌ها معین ناصری از کرمانشاه توانست با رکورد خود در جایگاه سوم قرار بگیرد و مدال برنز این دوره از رقابت‌های مسابقات ددلیفت را کسب کند.

معین ناصری در گفت و تو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، گفت از ده سال پیش ورزش را شروع کردم و در رشته‌های رزمی و همچنین ددلیفت فعالیت دارم و امسال بعد از شش ماه تمرین جدی در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کردم و با رکورد خوبی در بین ۱۸ تیم شرکت‌کننده به مقام سوم رسیدم.

وی افزود: شش ماه گذشته تمرینات خوبی را به همراه مربی‌ام در رشته ددلیفت پشت سر گذاشتم و با رکورد تمرینی وارد مسابقات شدم که درنهایت با حدود ۷ کیلو افزایش رکورد روی سکوی سوم ایستادم و طی این مدت رسول سرابی به‌عنوان مربی همراه من بود که نتیجه‌ی زحماتمان اعزام به مسابقات جهانی روسیه که تا چند ماه آینده برگزار خواهد شد، است.

وی ادامه داد: ازآنجای که در رشته MMA هم ریز نظر رضا پیری مشغول تمرین هستم، بعد از رقابت‌های جهانی ددلیفت قرار است قرار از مسابقات MMA نیز شرکت کنم پیشاپیش از زحمات مربیانم تشکر و قدردانی می‌کنم.

گفتنی است که معین ناصری این نماینده ورزش کرمانشاه علاوه بر رشته‌ی ددلیفت و MMA در رشته‌های کاراته، کشتی و دور میدانی مقامات کشوری و استانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه