English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز خبر داد

اجرای طرح نوروزی سلامت راهور در نطنز

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز از اجرای طرح نوروزی سلامت راهور در نطنز خبر داد.

اجرای طرح نوروزی سلامت راهور در نطنز

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری گفت: با همکاری پلیس راهور استان اصفهان طرح نوروزی سلامت راهور در قالب آرامش بهاری و در طول ایام نوروز در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) نطنز اجرا می شود.

وی افزود: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ایجاد فضایی برای استراحت مسافران نوروزی با همکاری پلیس راهور استان اصفهان طرح نوروزی سلامت راهور در قالب آرامش بهاری و در طول ایام نوروز در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) نطنز اجرا می شود.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری بیان داشت: باتوجه به اینکه حرم مطهر امامزاده احمد(ع) در شاه راه اصلی مرکز کشور و در جاده مراسلاتی تهران به اصفهان قرار دارد امسال با همکاری پلیس راهور استان 1000 متر مربع از فضای امامزاده احمد(ع) تسطیع شده است و در این فضا چند آلاچیق و همچنین فضایی برای استراحت مسافران ایجاد شده است که مسافران بتوانند در صورت نیاز در این مکان به استراحت بپردازند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: در ایام نوروز در سال گذشته حرم مطهر این امامزاده جلیل القدر روزانه میزبان بیش از 4000 نفر زائر و مسافر از اقصی نقاط کشور بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه