English

امام جمعه میناب گفت؛

برخی از مدیران میانی، تصمیمات مسئولان اجرایی کشور را اجرا نمی‌کنند/ یکی از معضلات کشور ما آقا زاده‌ها هستند

امام جمعه میناب گفت: در کشور همه چیز هست مشکل از توزیع است میخواهد مشکل از صمت باشد یا مرکز، دشمن دارد تلاش می‌کند که از اقتصاد مقاومتی غفلت کنیم.

برخی از مدیران میانی، تصمیمات مسئولان اجرایی کشور را  اجرا نمی‌کنند/ یکی از معضلات کشور ما آقا زاده‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین «میرزا حسین معتمدی فر» در جلسه شورای اداری شهرستان میناب گفت: در متون دینی ما راجع به بقای حکومت سفرش شده که با مردم باشید؛ پس برای تحقق این امر همه ی ما باید بت مردم باشیم.

وی  با بیان اینکه یکی از معضلات کشور ما آقا زاده‌ها هستند، گفت: مراقبت از اطرافیان بسیار اهمیت دارد؛ مدیران ما باید علم، تخصص، تقوا و پرهیزکاری و قدرت تجزیه و تحلیل داشته باشند.

وی عنوان کرد: کار ما به جایی رسیده که با هواپیما گوسفند بیاورند.

امام جمعه میناب در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: در کشور ما همه چیز هست مشکل از توزیع است میخواهد مشکل از سازمان صمت باشد یا از مرکز، دشمن دارد تلاش میکند که ما از اقتصاد مقاومتی غفلت کنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از مدیران میانی تصمیمات مسئولان اجرایی کشور را اجرا نمی‌کنند.

افغانی‌ها آجیل شب یلدا را قیمت گذاری کردند

معتمدی فر  در بخش دیگری از صحبت های خود با انتقاد از عدم توجه مسئولان مینابی به موضوع گردشگری، گفت: شهرستان میناب آنطور که باید و شاید سهم چندانی از مهمانان نوروزی ندارد؛ چرا مهمانان نوروزی از میناب تنها عبور می‌کنند.

وی در ادامه خطاب به شهردار میناب گفت: امسال باید نسبت به سال های گذشته از حداقل امکانات برخوردار شویم؛ ستاد تسهیل سفر های نوروزی  باید همه پای کار باشند.

امام جمعه‌ی میناب در بخش دیگری از صحبت های خود با اعتراض به نرخ گذاری‌ها بیان داشت: امسال افغانی‌ها آجیل شب یلدا را قیمت گذاری کردند.

وی در پایان  یادآور شد: مهم این است که از خدمت به مردم غفلت نکنیم.

اشتغال اولویت اول در سال 98

 فرماندار ویژه شهرستان میناب نیز با اشاره به اینکه امسال شاهد افتتاح پروژه های مختلفی در سطح کشور بودیم، گفت: در شهرستان میناب هم پروژه های خوبی در هفته های دولت و دهه فجر در تمامی حوزه های مختلف بودند به سر انجام رسید.

«محمد احمدی» در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: ما در حال حاضر در روستا ها کمبود آب نداریم ولی با مشکلات لوله ها در راه های روستایی مواجه هستیم.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه بازارچه های ملوانی برای ما یک فرصت است و ضعف ما در حوزه اطلاع رسانی است، گفت: اولویت ما برای سال 1398 بحث اشتغال است و اشتغال ما باید مستمر و پایدار باشد.

وی با اشاره به اینکه بین 50تا 70 درصد پروژه ها در شهرستان کند پیش رفته‌اند گفت: از مدیران می‌خواهم برای سال آینده پروژه جدیدی معرفی نکنند و پروژه های نیمه کاره را به اتمام برسانیم.

فرماندار شهرستان میناب با اشاره به اینکه مدیران از همین الان برای پروژه های هفته دولت برنامه ریزی داشته باشند گفت: از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقاضا دارم واقعیت ها را بنویسند.

احمدی در پایان افزود: مدیران بانک‌های شهرستان میناب نیز بحث نقدینگی خود را تا قبل از سال رفع کنند تا در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی مشکلاتی پیش نیاید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه